Latest threads in Engineering Science (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

biblioteka online
widze ze macie duzo pytan z metaloznawstwa i obrobki metali moze tutaj znajdziecie odpowiedzi: glowna: dokladniej tutaj: ksiazki o obrobce metali ale tez matematyka elektrotechnika mechanika chemia

Coś do śmiechu :)
órzy to mają fantazję http://www.gigawat.net.pl/article/articleview/263/1/31http://www.gigawat.net.pl/article/articleview/119/1/9Niektórzy
8
8

Jak obliczyć oddawanie ciepła
Witam, Musze obliczyć rozkład temperatury w elemencie którego kształt nie jest jeszcze dokładnie określony, ale bedzie zbliżony do prostopadłościanu, zresztą nie ma znaczenia bo obliczenia...
2
2

Siłownia wiatrowa
Witam planuję zrobienie sobie niedużej siłowni wiatrowej, a zasadzie siłownia to poważnie brzmi lepiej jak napiszę że wiatrak z jakimś alternatorem o mocy max 1kW. Mam pytanie czy zna ktoś...
5
5

spawanie stali i miedzi
da sie to pospawac? dodam ze musi wytrzymywac dosyc duze odciazenia udarowe. wiem ze pewnie znajde to w jakims poradniku spawacza ale go niestety nie mam pozdrawiam
6
6

pomiar płynu w zbiorniku?
Jeśli chodzi o pojemność zbiornika w litrach to wiem: zakladajac, ze zbiornik jest z grubsza prostopadloscianem, objetosc liczy sie przez przemnozenie, wymiarow. W powyzszym przypadku dlugosc i...
3
3

Regulator przeplywu
Poszukuje jakiegos taniego, prostego urzadzenia do dlawienia przeplywu w inst. hydr. Urzadzenie bedzie montowane miedzy agregatem a rozdzielaczem (zaworem hydr.) Chodzi o to aby dlawic przeplyw...
14
14

Trójniki spawane wzmocnione lub podobne.
Witam. Może ktoś się spotkał z takim przypadkiem jak mój. Otóz w chwili obecnej jestem na etapie projektowania sluz do nadawania i odbioru tłoka czyszczącego i natrafiłem na poważny problem....
8
8

dlawik ze starterem do switlówki-przeróbka
Spalil mi sie dlawik do swietlówki-taka lampka biórkowa na swietlówki wtykowe (takie podlózne "podkowy") Nigdzie tego nie mozna dostac, lampka kosztuje ~80zl. Ale znalazlem taka strone: (to nie...
3
3

sitodruk w domu
Wie kto¶ jak co¶ takiego zrobiæ w domu. Szuka³em na google, ale tam same oferty firm ktore to robi±, a s³ysza³em kiedy¶ ¿e da siê to zrobiæ w domu. MC
1
1

Temperatura drutu oporowego
Jak obliczyæ temperaturê drutu oporowego?
2
2

Przewodnictwo cieplne cieczy...
Czy ktoś z Państwa natknął się w morzu Internetu na tabelę porównawczą przewodnictwa cieplnego cieczy? Konkretnie chodzi mi o alternatywę dla wody w układach chłodzących. Jak się ma np....
13
13

ulepszanie aluminium
Witam... poszukuje informacji na teamt ulepsznania cieplnego aluminium i jego stopów... konkretnie chodzi mi o regeneracje pomp aluminiowych... g³ównie chcia³bym utwardziæ powierzchnie czopa...
1
1

Czy jest dostępna baza prawidłowych polskich nazw inżynierskich?
Przy tłumaczeniu na język polski terminów angielskich występuje swoista swoboda, która powoduje zamieszanie. Ostatnio przy spolszczaniu programu CAD ,początkowo ,wprowadzono zamiast...
1
1

informacje na temat wylacznikow itp??
Poszukuje informacji na temat: wy³±czniki rumuñskie typu JO,wylaczniki NRD typu SCJ, odlaczniki OW III, przekladniki napieciowe VSK, przekladnik pradowy Jp z gory dzieki pozdro