Aktualizacja na stronie F1E

Witam Serdecznie i Bardzo Świątecznie:) zapraszam na zaktualizowaną trochę Świąteczną Stronę F1E znajduje się juz link do projektu kalendarza imprez
oraz nadesłane przez Romka Sowę Wszystkie nasze imprezy na rok 2008 W dziale Pogoda znajdziecie zawsze aktualną pogodę z IMGW która została mi udostępniona za ich zgodą
http://modelpiotrekf1e.pl.tl
pozdrawiam serdecznie i życzę jeszcze raz Wesołych Świąt!!!!
wiadomości

Cześć. A na zamieszczenie logo Federacji FAI masz zgodę ?
Pozdrawiam Andy PS.To ja Twój kumpel Andrzej :))) Wesołych Świąt

Ha Andrzeju teraz mnie dopadłeś:))) robię im darmową reklamę:)))) Wesołych Świąt!!!!!!!!
pozdrawiam
Piotrek Szymański
wiadomości

OK. "1.1 Our Identity The logotype of the FAI is the FAI's official hallmark." itd... http://www.fai.org/fai_online_styleguide/instructions