Czy modele samochodowe .....

Przegladalem sobie strony nt. modelarstwa i pomyslalem sobie, ze chcialbym sprobowac cos porobic przez zimowe wieczory . Wybralem sie w googlach na poszukiwanie sklepow modelarskich i znalazlem cos takiego:

pytanie jest nastepujace czy modele z firmy TAMIYA są dobre tzn. chodzi mi o odwzorowanie z orginalem, oraz czy maja duzo częsci ruchomych tj. zawieszenie, drzwi, maski itp.? Mysle nad kupienim audi quatrro, celicki i nissana 300zx. Jak myslicie czy takie modele nadaja sie do takich przerobek i czy sa ta modele dla zawodowcow ? Fakt moze dwoch lewych rak nie mam, ale tez jeszcze tego nie robilem ...

Bede wdzieczny za odpowiedz Pozdrawiam

Reply to
giermmek.SKASUJ

Te modele tak jak sama firma Tamiya to bomba. Genialne odwzorowanie szczegółów, zgodność wymiarowa z pierwowzorem i możliwosć (dzięki skali 1/24) zaszalenia z różnymi koncepcjami : otwieranie drzwi, maski pod która kryje sie doskona

Reply to
tolo

tolo nadał przez przypadek niedokończoną myśl:

Kolega sie nie zawiedzie,tylko po sklejeniu będzie sie rozglądał (na giełdzie lub komisach) za ORYGINAŁEM. I tu tkwi całe niebezpieczństwo.... Miłośnicy pancerki, lotnictwa, marynistyki nie mają takich problemów :-)))

Pozdrawiam. Tolo

tolo

----- Original Message ----- From: snipped-for-privacy@gazeta.pl To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Thursday, October 23, 2003 10:09 PM Subject: Czy modele samochodowe .....

Uwaga! Bede sie wymadrzal! ;-)

Nie wiem jakie sa te modele, ale...

-"Lepiles" kiedys cokolwiek?

-Masz oprocz dwoch "nielewych rak" jakis sprzet?

-Ciekawi mnie po co Ci "duzo częsci ruchomych"?...

Nie chce Cie zniechecac, ale z doswiadczenia wiem, ze pierwsze modele nie zawsze wyglaja tak jak sie zamierzalo ;-)... Sugeruje zakup JEDNEGO modelu i lekture PWM.

Pozdrowionka i powodzonka- Wili

Reply to
Wili