Do użytkowników Yak43 z CPMrp (Jamara)

Witam!
Dzisiaj odbyłem dwa pierwsze loty Yak'iem 43 (1,8m) z CM PRO (Jamara) silnik
SuperTiger 23ccm.
Mam pytanie do osób które mają ten sam model ...
Czy musieliście duzo doważać przód ?
Wkleiłem do maski 3 spore kawałki ołowiu ale jeszcze chyba jest jeszcze za
lekki na przód, środek ciężkości jest z 5 mm za tylną granica do normalnego
latania,
mieści się jednak w granicy śreodka ciężkości dla latania akrobacyjnego.
W pierwszym locie "jak zwykle" odcięło mi silnik ...
Tuż przed samym przyziemieniem zwalił się na skrzydło, na szczęście
skończyło się na staruchu i lekkim przytarciu końcówek skrzydeł. ;-((
Czy to jest normalne ? Rozumiem że model wymaga do lądowania dużej prędkości
Nie to co Kyosho Trener 40 ... którym latałem do tej pory ;-)
Pozdrawiam
Marek
GG:1299639
***
***
Reply to
Marek
I jeszcze jedno .... Oblotu dokonywał oczywiście nasz miejscowy "guru", oblatywacz eksperymentalny naszych naszych wynalazków p. Janusz ... Ja miałem pełne portki patrząc na model ...
Pozdrawiam Marek GG:1299639 ***
***
Reply to
Marek
Witam, Co prawda nie jestem użytkownikiem Yaka z CM-PRO ale miałem przyjemność uczestniczyć w jego oblatymaniu. Silnik MVVS 26cm benzyna okazał się za lekki. Z tego co widziałem wymagał sporego dobalastowania przodu, okazuje się, że ten typ tak ma. Pozdrawiam, DarekRC
Reply to
DAREKRC