Film

Zobaczcie jak gościu lata akrobatem na srtonie.
http://youtube.com/watch?v=qMrUuRL7vBg&mode=related&search

Witam no super ja tez tak latam :) ( start tez mi tak wychodzi ) . Jak nagrać to co widzę na youtube ? Marek S
Dnia 12-10-2007 14:47, Użytkownik Marek S napisał:

Internet Video Converter do pobrania z http://shp.net.pl/modules.php?name=obrobka_wideo
Pozdrawiam. Mariusz.

Przyjemny modelik. Zobaczyłem przy okazji następny (serce boli).
http://pl.youtube.com/watch?v=ZL7upK2kUqQ

Witam a widziałeś na jakiej aparaturze leciał ? , to na 99 % futaba FC18 lub FC28 :) Marek S