Proponuję obejrzeć

Przygotowania do startu i lot F-22 Raptor RC

cyfrac40

Użytkownik "cyfrac40" ...

Co kto lubi ... Niektórzy wolą autostart przy turbinach a nie kilku/nasto/minutową zabawę w uruchamianie.

Ja proponuję zobaczyć o ca. dwa rzędy wielkości tańszy model F22 co prawda bez turbiny ale za to ze sterowanym wektorem ciągu. (druga połowa i końcówka filmu).

Ale - tak jak napisałem wyżej - co kto lubi

Pozdrawiam,

Kaper

Kaper