Gaznik

Witam szukam do mojego MVVS gaŸnika najlepiej dynamix z webry . Może ktoœ mi cos podpowie ? Marek S

A jaki ten MVVS? - mam chyba gdzieś jeszcze dynamixa do Webry 6,5, ale z moich doświadczeń wynika że potrzebna jest także pompa paliwa...
Pozdrawiam Bobo
Witam to MVVS 10 cm Marek S

No to za mała dziura o ile pamiętam średnica otworu gażnika to 6,5mm.
Pozdrawiam Bobo
Witam to średnica otworu w silniku Marek S