Gdzie dostane ?migie?ko

Witam,
Dostałem od znajomego jakiś chiński samolocik pseudo RC.
Chciałbym go uruchomić żeby przekonać się czy mnie to zainteresuje
(obawiam się że tak).
Niestety samolocik nie ma jednego śmigła. Czy dostanę w sklepach
modelarskich takie śmigiełka (średnica wałka 2 mm, średnica śmigła 100
mm)?
Jeśli tak to gdzie we Wrocławiu?
Pozdrawiam.
PS. Obawiam się pierwszego lotu, bo jak zachcę więcej to kiepsko widzę
moje finanse.
Reply to
seba_news
Użytkownik <seba snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@m58g2000cwm.googlegroups.com...
Spróbuj na ul. Długiej, naprzeciwko Tesco.
kyrzi
Użytkownik "kyrzi" snipped-for-privacy@WYWALTOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:epj5dk$gp3$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Dzięki. Jak rozumieć zapisy 10'' x 4,7?
Reply to
seba
Użytkownik "seba" snipped-for-privacy@wd.wroc.pl> napisał w wiadomości news:epl6e7$445$ snipped-for-privacy@opal.futuro.pl...
Witam.
Średnica x skok podane w calach.
Pozdrawiam Piotrek
Reply to
Max
Użytkownik "Max" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:eplaqi$l2$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
1. Co to jest skok? 2. Kiepsko widzę moje zabawy. Z tego co się zorientowałem to śmigła 4 calowego chyba nie dostanę :-(
Może sam wystrugam?
Reply to
seba
Użytkownik "seba" snipped-for-privacy@wd.wroc.pl> napisał w wiadomości news:eple8u$tn3$ snipped-for-privacy@opal.futuro.pl...
Można spróbować dobrać 5 calowe o odpowiednim skoku ( teoria na stronie np.
w dziale technika).
Piotrek.
Reply to
Max
Użytkownik "Max" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:eplj3l$52a$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
5 calowe będzie mi rżnęło skrzydło. Będę walczył.
Reply to
seba
Witam chyba w Katowicach takie widzilem maluchy ale ja kirys dorobiłem ze śmigła gws . Co prawda do poduszkowca ale działają Marek S
Reply to
Marek S
Użytkownik "seba" snipped-for-privacy@wd.wroc.pl> napisał w wiadomości news:epp7kh$et$ snipped-for-privacy@opal.futuro.pl...
To jak juz sie zmeczysz ta walka, to zerknij tu:
Ladziak