Heller, Ravell, Academy czy Tamiya

Witam,

planuje zlozyc sobie model okretu z okresu II wojny swiatowej. Zastanawiam sie nad Bismarckiem albo Tirpitzem, nie wiem tylko na ktora firme sie zdecydowac. Wszystkie wymienione w temacie maja w swojej ofercie conajmniej jeden z tych dwoh okretow w skali 1:300 000-1:400 000, czyli w takiej, ktora mnie interesuje.

Czy macie jakies doswiadczenie z okretami produkowanymi przez poszczegolne firmy?

Dotychczas mialem stycznosc tylko z Tamiya. Skladalem dwa motocykle i bylem zachwycony jakoscia wykonania czesci. Jak to wyglada w innych przypadkach? Czy wszystkie 4 firmy prezentuja podobny poziom wykonania, czy tez bywa z tym roznie.

Z gory dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam.

Reply to
Pawel

Jeszcze male uzupelnienie. Do wymienionych firm musze dorzucic jeszcze Hasegawe, bo ta rowniez ma w swojej ofercie interesujace mnie okrety.

Pozdrawiam raz jeszcze Pawel

Reply to
Pawel

No tak :-) Nie wiem skad wzielo mi sie tych 6 dodatkowych zer. Ale po ich obcieciu pytanie wciaz aktualne.

Pozdrawiam

Reply to
Pawel

Zdanie samolociarza ;) Bierz Tamiję. Hase jest fajna, ale oglądałem jakiś ich lotniskowiec w dużej skali i nie byłem nim zachwycony...

Hellera sobie odpuść, chyba że tylko oni mają jakiś model. Znając ich pancerniki, mogę powiedzieć, że są dość mocno toporne.

Revell - wiem, że ich najnowszy U-boot jest ładny. Academy nie znam.

Pzdr, Pavvel

Reply to
Pavvel

Użytkownik Pavvel napisał:

Zdanie pancernego 1/35: Stara Tamiya (niskie numery katalogowe w obrębie serii) są niepoprawne merytorycznie (mocno uproszczone) choć całkiem przyzwoicie sklejalne. Nowa Tamiya to bajka dla sklejacza, koszmar dla porfela. Heller - Wypraski przeciętnej jakości. Ale modele unikalne na rynku. Revell - wielki przepakowywacz. Spotkasz i modele bardzo dobre i mocno poniżej średniej. Academy - starsze modele przeciętnej jakosci, nowe niewiele gorsze od Tamiyi Jeżeli do okrętow można zastosować tą samą miarke co do pancerki to zapytaj się portfela i jak pozwoli to weź Tamiye, albo poszukaj w sieci recenzji konkretnych modeli (np na

Pozdrowionka ZzB

Reply to
ZzB