Jaka to książka?

Mili moi, robiąc porządki w szafach odnalazłem skserowanych
kilkadziesiąt stron książki na temat modelarstwa. Niestety nie znam
tytułu, a po przejrzeniu tych materiałów wydaje mi się, że to
wartościowa pozycja, prawdopodobnie jeszcze z czasów mateczki komuny.
Na stronie 120 rozpoczyna się siódmy rozdział na temat stateczności.
Proszę, sięgnijcie do pułek i sprawdźcie co to za książka. :)
Reply to
PiotrP
- jest to klasyka, czyli "Mechanika lotu modeli latajacych" autorstwa J. Staszka; wyd. WKL, Warszawa 1986. Mowiac szczerze, to w przepastnych czelusciach naszej w modelarni, odkrylismy z kolega kilkanascie egzemplarzy tego wydawnictwa, w bardzo dobryn stanie. Gdyby ktos byl zainteresowany pozyskaniem tej kasiazki, prosze o kontakt na priva, z zaproponowaniem ceny (+ 5,00 zl za wysylke). Kasa idzie na materialy do modelarni. Pozdrawiam serdecznie, Ryszard Jankowiak -------Original Message------- From: snipped-for-privacy@newsgate.pl Date: 16 listopad 2003 21:49:13 To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Subject: Jaka to książka Mili moi, robiąc porządki w szafach odnalazłem skserowanych kilkadziesiąt stron książki na temat modelarstwa. Niestety nie znam tytułu, a po przejrzeniu tych materiałów wydaje mi się, że to wartościowa pozycja, prawdopodobnie jeszcze z czasów mateczki komuny. Na stronie 120 rozpoczyna się siódmy rozdział na temat stateczności. Proszę, sięgnijcie do pułek i sprawdźcie co to za książka. :) -- Pozdrowienia PiotrP
Cytat miesiąca: "Dobry materiał na cytat miesiąca, nieprawdaż?" rozbawił mnie Szymon :) .
Reply to
Ryszard Jankowiak
Szymon  :)     Witaj. U mnie temat o statecznści rozpoczyna się na stronie 121 ksiażki Schiera "Miniaturowe Lotnictwo". Zacna to pozycja, a i autor zasłużony dla modelarstwa. Szkoda,że zostało Ci z niej tylko kilkadziesiąt stron - zwłaszcza że np. zasady statecznosci modeli od czasów komuny niewiele się zmieniły. Pozdrawiam.
Reply to
Andrzej
- przeliczylem, mamy "Mechaniki..." jeszcze 12 egz. Pozdrawiam serdecznie, Ryszard Jankowiak -------Original Message------- From: Ryszard Jankowiak Date: 16 listopad 2003 22:35:09 To: snipped-for-privacy@newsgate.pl; snipped-for-privacy@newsgate.pl Subject: Re: Jaka to książka - jest to klasyka, czyli "Mechanika lotu modeli latajacych" autorstwa J. Staszka; wyd. WKL, Warszawa 1986. Mowiac szczerze, to w przepastnych czelusciach naszej w modelarni, odkrylismy z kolega kilkanascie egzemplarzy tego wydawnictwa, w bardzo dobryn stanie. Gdyby ktos byl zainteresowany pozyskaniem tej kasiazki, prosze o kontakt na priva, z zaproponowaniem ceny (+ 5,00 zl za wysylke). Kasa idzie na materialy do modelarni. Pozdrawiam serdecznie, Ryszard Jankowiak -------Original Message------- From: snipped-for-privacy@newsgate.pl Date: 16 listopad 2003 21:49:13 To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Subject: Jaka to książka Mili moi, robiąc porządki w szafach odnalazłem skserowanych kilkadziesiąt stron książki na temat modelarstwa. Niestety nie znam tytułu, a po przejrzeniu tych materiałów wydaje mi się, że to wartościowa pozycja, prawdopodobnie jeszcze z czasów mateczki komuny. Na stronie 120 rozpoczyna się siódmy rozdział na temat stateczności. Proszę, sięgnijcie do pułek i sprawdźcie co to za książka. :) -- Pozdrowienia PiotrP