jaka apraturka?

witam, mam flasha 4x, ale nosze sie z zakupem nowej aparaturki ktora nadawala by sie do heli. chce wybrac cos w miare taniego, zastanawiam sie nad:

Hitec - Eclipse 7 FM Hitec - Optic 6 Graupner/JR MX-12

z tego co przegladalem cos na ich temat, to MX-12 wydaje sie najciekawsza, bo podobno Optic 6 ma mniej opcji rodzaju podparcia tarczy heli, malo wiem o Eclipse 7 , ma o jeden kanal wiecej, ale jak to jest czy te wszytki kanaly w tych aparaturach sa proporcjonalne? czy tylko 4 sa a reszta to przelaczniki? jaka aparature byscie polecili z tej polki cenowej?

jest jeszcze Sanawa RD 6000 ale malo o niej wiem i jakos tak brzydko wyglada Eclipse 7 tez ;)

pozdrawiam

Reply to
rom3k

Także mam MX12 (jakiś tydzień) i w zasadzie mi się podoba. Jest tylko jedna rzecz, przynajmniej na razie, która strasznie mnie wkurzyła :((( Chodzi o timer, a w zasadzie jego brak. Tzn. jest mierzony czas włączenia nadajnika na danej pamięci. I już. To wszystko. Nie ma czegos takiego jak np. ustawienie alarmu po np.10 min. latania. Gdybym o tym wiedział wcześniej, pewnie kupiłbym Sanwę 8000. Pozdrawiam. Marek

Reply to
mores3