jaka apraturka?

witam, mam flasha 4x, ale nosze sie z zakupem nowej aparaturki ktora
nadawala by sie do heli.
chce wybrac cos w miare taniego, zastanawiam sie nad:
Hitec - Eclipse 7 FM
Hitec - Optic 6
Graupner/JR MX-12
z tego co przegladalem cos na ich temat, to MX-12 wydaje sie najciekawsza,
bo podobno
Optic 6 ma mniej opcji rodzaju podparcia tarczy heli, malo wiem o Eclipse 7
, ma o jeden
kanal wiecej, ale jak to jest czy te wszytki kanaly w tych aparaturach sa
proporcjonalne?
czy tylko 4 sa a reszta to przelaczniki? jaka aparature byscie polecili z
tej polki cenowej?
jest jeszcze Sanawa RD 6000 ale malo o niej wiem i jakos tak brzydko wyglada
Eclipse 7 tez ;)
pozdrawiam
Reply to
rom3k
Sanwa RD 6000 (w wersji super), a jeszcze lepiej RD 8000, (Sanwa ma przynajmniej lepiej zestrojone nadajnik/odbiornik, a nie jak Hicek, ktory nadrabia zasieg moc±, no i stac ja na wyswietlacz graficzny, a nie numeryczny, jak w Hickach - moga Ci sie tylko wylaczniki nie spodobac, bo nie sa to takie dzwigienki "jak wszedzie", ale przelaczniki suwakowe - przyjrzyj sie na jakiejs dokladniejszej fotce - moim zdaniem one jednak sanwie pasuja.)
Jak brzydko wyglada?
Brzydko, to wyglada moj MPX 3010 - Sanwy z plyta chodnikowa nie pomylisz... :-) Chociaz fakt faktem - coraz to nowsze aparatury jakies takie plasticzane, scieralne i "chromowane"...
Pozdrawiam,
Sz.
Reply to
Szymon_Shaggy
Witam Ja akurat mam Sanwê RD6000 od kilku lat i MX12 od tygodnia. Latam samolotami i heli elektrycznymi. Je¶li chodzi o podstawowe programowanie maj± podobne mo¿liwo¶ci. Zupe³nie wystarczaj± na pocz±tek dla jednego i drugiego. Je¶li teraz mia³bym wybieraæ miêdzy tymi dwoma zdecydowanie wybra³ bym MX12. Ze wzglêdu na lepsze wykonanie i cenê. Na korzy¶æ Sanwy przemawia krajowy serwis w Riku Jak jest z Graupnerem to nie wiem, ale w przypadku awarii takich niedrogich urz±dzeñ naprawianie ich jest raczej dyskusyjne. Pozdrawiam
Reply to
Andrzej
Także mam MX12 (jakiś tydzień) i w zasadzie mi się podoba. Jest tylko jedna rzecz, przynajmniej na razie, która strasznie mnie wkurzyła :((( Chodzi o timer, a w zasadzie jego brak. Tzn. jest mierzony czas włączenia nadajnika na danej pamięci. I już. To wszystko. Nie ma czegos takiego jak np. ustawienie alarmu po np.10 min. latania. Gdybym o tym wiedział wcześniej, pewnie kupiłbym Sanwę 8000. Pozdrawiam. Marek
Reply to
mores3