czesc modelarze heli

Mam pytanie
czy ktos moze mi powiedziec,
gdzie w Polsce, (bo w Niemczech to wiem gdzie) najlepiej
okolice 3miasta lub Szczecina moge znalezc service Helikopterów spalinowych.
Chodzi mi o to ze mam heli spalinowy po wypadku, a jestem poczatkujacy,
chcialem nim w swieta polatac, niestety nie oderwalem sie od ziemi, bo
krecil mi sie do okola wlasnej osi.
To cos zle jest z wirnikiem ogonowym, ale to pewnie nie wszystko. Pewnie
jest wiecej rzeczy ktore wymagaja
fachowego przegladu.
I jakby tego bylo malo to peklo mi sprzeglo :((( no nic trudne poczatki tym
bardziej ze zaczynam moze nienajmadrzrej bo
od heli i to spalinowych ale nie poddaje sie :))
pozdrawiam
Reply to
Stanki
U¿ytkownik "Stanki" snipped-for-privacy@pac.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:d2jlr9$mio$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Witaj
Pocz±tek masz dobry... to nic ¿e spalinówka... a co do twojego problemu to musisz opisaæ troczê wiêcej. Jaki masz ¿yroskop, je¿eli bez HH to czy skonfigurowa³e¶ mix ogona, czy masz poprawnie ustawiony revers na ¿yroskopie, i napisz jak najwiêcej co to za heli - jakie wyposa¿enie -wtedy ³atwiej bêdzie Ci pomóc
Pozdrawiam Waldek
Reply to
Waldorf
Najlepiej zadaj to pytanie na forum modelarzy helikopterowych na
michalm
Zglos sie na lotnisko Aeroklubu Szczecinskiego w sobote lub niedziele .....
Pozdrawiam
Andrzej
Reply to
Andrzej Kostkiewicz