Jaki gwint świecy?

Witajcie! Jaki gwint mają świece silników żarowych? Ktoś wie? Bo nie chce mi się grzebać po tabelach a muszę kupić gwintownik. Przepraszam za lenistwo, miłego dnia Robert

Reply to
cavok

Witam. Panie kapitanie, wstyd być tak leniwym:). Rozmiar to 1/4-32, czyli średnica 1/4 cala i 32 zwoje na cal. A tu można kupic taki gwintownik:

Pozdrawiam, Piotr_O.

Reply to
Piotr_O.

Witajcie!

Po pierwsze, dzięki ministrowi Parysowi jestem tylko szeregowcem przeniesionym do rezerwy bez odbywania służby wojskowej. Buławę co prawda noszę w plecaku, ale chyba tam zostanie... Po drugie - dzięki pomocy GRUPY mogłem poświęcić dodatkowo kilka minut dzieciom, modelom i zapłacić rachunki w terminie. Po trzecie - ekonomia: Liczyłem że ktoś ma tą informację dostępną natychmiast, ja zaś straciłbym co najmniej pół godziny na szukanie...

No i nie zawiodłem się.

Wielkie dzięki! Jeszcze zajrzę po drodze - może mają w Asmecie.

Pozdrawiam!

Robert

Reply to
cavok

...... ja zaś straciłbym co najmniej pół godziny na szukanie...

Nic bys nie stracił bo wystarczy wziać świecę w kieszeń i zmierzyc w sklepie grzebieniami.. Dobrej orientacji w "terenie" uczy takze wojsko panie szeregowy rezerwy.

Reply to
Roh

W którym? Jest kilka w okolicy, każdy kilka kilometrów w inną stronę. Jeśli mam z takim pytaniem jeździć po sklepach, czekać w kolejce aż pan sprzedawca znajdzie chwilę czasu, to po co ta grupa? Dzięki Piotrowi dostałem szybko dokladną odpowiedź, podzwoniłem po sklepach i w kwadrans dowiedziałem się że Piotr podał najlepszą ofertę. Dzisiaj Piotr mi podpowiedział, jutro ja podpowiem komuś innemu... To nie tak ma działac?

A to a propos czego?

Może lepiej odpowiedz na moje pytanie o Webrę - parę postów wcześniej.

Pzdrw Robert

Reply to
cavok

To a'props wykożystania tego co jest w garści (świeca) .Czyli wykozystanie naturalnych przeszkód terenowych w działaniach taktycznych (gwintowanie) pojedyńczego strzelca (modelarza).To nie ja nadałem ci stopień kapitana ... Czyli jeśli sprzedają takie niestandartowe narzędzia to na pewno mają także grzebień pomiarowy. Tak dla ciekawostki spytaj się czy mają jak bedziesz kupował gwintownik .

Reply to
Roh

Internet też jest narzędziem a czas istotnym czynnikiem. Nie zajmuję się modelarstwem żeby pokonywać takie przeszkody, tylko raczej polatać sobie. A nadmiar czasu wolę spędzić klejąc listewki niż jeżdżąc po sklepach.

Na pewno mają komputer i spis magazynu.

Nieprędko to nastąpi, bo w tylko w jednym z obdzwonionych sklepów zaoferowano mi taki gwintownik na zamówienie, za tydzień, za cenę 55z. Kupię w sklepie wskazanym przez Piotra. Dziekuję Piotrze!

Ale po cóż ja to piszę! Cały czas zaoszczędzony dzięki Piotrowi marnuję teraz na wyjaśnienie prostej kwestii.

Pozdrawiam Robert

Bez odbioru...

Reply to
cavok

cześć,

Na allegro jest teraz taki gwintownik w dziale modelarskim

kojot

Reply to
Krzysiek "kojot: Choroszko

To nie marnowanie czasu -tak sądze .Ale skoro tak to odbierasz...Może zamiast C powinienem na przyszłość czytać "Ć" opuszczajac o ? Wsłuchując się w nieczytelny szum eteru ...

Reply to
Roh