Jeti JES 40-3P i Li-Pol

Witam,
mam nast. pytanie: czy regulatora JES 40-3P (wg. opisu przeznaczonego do
pracy z 6-12 ceami NiCd) można używać z pakietem 2s i 3s Li-Pol?
Wiem, że temat był już kiedyś dyskutowany, ale jakoś nie mogę znaleźć
jednoznacznego rozstrzygnięcia.
Z góry dziękuję za pomoc.
k.
Reply to
kuba
Mam taki sam z tym że 18A mozesz go używać do Li pol ale nie nastapi automatyczne odciecie napięcia przez regler jeśli napiecie spadnie ponizej 3 V/1 cele Li-pol co jest b.ważne bo wieksze rozładowanie niszczy aku Li- pol.Można temu zaradzić stosując diode sygnalizacyjną spadku napięcia ale to ma sens przy np heli lub aucie ,a mozna tez obliczyc czas lotu po którym napiecia wynoszą jeszcze 3V/1 ogniwo lub zastosować elektroniczny układ wyłączajacy przy spadku poniżej tej wartosci.
Reply to
Marian
Gdyby cie interesował schemat układu sygnalizacji diodą progu rozładowania pakietu to napisz to wyslę na maila
Reply to
Marian
Wydaj pare groszy wiecej i kup Advanced! Wersja 40-3P raczej bedzie dzialac z lipolkami ale problemow wykluczyc sie nie da. Kup Advanced 40A plus lub opto plus i ciesz sie bezstresowym lataniem na polimerach. Pamietaj, ze na reglu nie ma co oszczedzac bo zly wybor szybko sie na zemsci...
Pozdr,K.
U¿ytkownik "kuba" <kuba snipped-for-privacy@wp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:ebmjku$el2$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Reply to
promian
U¿ytkownik "kuba" napisa³(a):
Czyli teraz jednak wola³by¶ pewnie z 3 Li-Polkami. Mo¿na stosowaæ, ale nie ma co liczyæ na automatykê obciêcia. Zatem od Twojego rozs±dku bêdzie zale¿a³o, czy nie zar¿niesz pakietu. Natomiast z 2 li-poly pe³en komfort. Tyle, ¿e potrzebujesz zmieniæ ¶mig³o na wiêksze, a i tak pewnie moc napêdu bêdzie mniejsza ni¿ na 10NiCd. Co prawda pakiet znacznie l¿ejszy, ale czy nie bêdzie to oznacza³o problemów z wywa¿eniem?
Pozdrawiam,
Kaper

Kaper
Kaper napisał(a):
Niestety, ale 2 cele to będzie słabizna najprawdopodobniej, a zapakować 3 i cały czas myśleć, czy już pora kończyć, to niezbyt wesoła perspektywa zabijająca dużą część zabawy. Z wyważeniem dużego problemu nie powinno być, ale jednak pozostanę przy dotychczasowych pakietach. Dziękuję za pomoc.
k.
Reply to
kuba
Miałem fantasy -ale latałem w wersji 180 cm -własnie sprzedałem -fizycznie jeszcze leży rozmontowany u mnie -i czeka na zapakowanie i wysłanie do nowego szczęsliwego posiadacza... w którymś momencie też latałem fantazją na axi -i regielek czasem się grzał... -i za którymś razem w momencie podania zasilania (ścilej pakiet juz był podłączony -w momencie prztyknięcia fabrycznym włącznikiem -regielek buchnął dymem i płomieniami... -a było to na 8 celek rc 2000 ni-cd -i przysmazyły się kabelki od pakietu -zanim zrzuciłem skrzydło i rozpiałem zasilanie... -regiel dał zwarcie na krótko...
Czyli z problemami... -bo nie powinien sie gubić... -zrobiłem sporo (około 70) silniczków samoróbek głównie cd -ale też i sporo większe... -i regle jeti często się gubiły -zdecydowanie za często -dobry regiel steruje wszystkim co nie ma błędów -ani zwarć -ani pomyłek w magnesach...
-regle jeti nie sterowały około 30% moich silników -głównnie tych wysokoobrotowych o krańcowo dużej mocy w stosunku do wielkosci... (silnik 26 g wagi i 18- tys obr pod obciązeniem 7x3,5" -ciąg około 700-800g!!!) -po prostu się gubiły na pełnej mocy... -podczas gdy np. mgm szły bezproblemowo...
-ale nie tyczy seri mgm easy czy -jeti eco -te lubia się gubić -w ogule mam o seriach budżetowych -nawet znanych producentow jak najgorsze zdanie... pozdr. wit.
Reply to
wit0