Laser

Witam

Mam pytanie dotyczące cięcia ploterem laserowym elementów do modeli. Czy jest gdzieś w okolicy Warszawy jakiś sprawdzony przez Was zakład usługowy, któremu można zlecić wycięcie elementów z balsy i sklejki. Swojego czasu znalazłem kilka zakładów wycinających elementy metalowe ale minimalna wartość zamówienia oscyluje w granicach 200-300 PLN netto a poza tym z metalu to się robi jedynie szablony. Będę wdzięczny za jakieś info najlepiej WWW lub telefon.

Pozdrawiam Sergiusz

Reply to
se_we

Proszę bardzo

- nie w Warszawie

Jest jeszcze w Ursusie na terenie zakładów produkujących ciągniki, ale nie pamiętam kontaktu trzeba pytać o zakład oblachowania.

Pozdrawiam Sergiusz

Reply to
se_we