Modele do wygrania - Quiz wiedzy o lotnictwie.

Witam GRUPA AVIATION.NET.PL zaprasza do wzicia udziau w konkursie wiedzy o lotnictwie, ktry rozpocznie si w niedziel o 21:00. Aby wzi w nim
udzia ju teraz koniecznie zarejestruj si na naszej stronie (wane! adres e-mail, imi i nazwisko). Po tym terminie nie bdzie mona wzi ju udziau. Przewidzielimy nagrody za 3 pierwsze miejsca. Szczegy ju dzi wieczorem na stronie. Pozdrawiamy http://aviation.net.pl
>Aby wziąść w nim

Witam,
Nie chcę się czepiać, ale może zacznijcie od quizów na temat ortografii?
pozdrawiam, qrdl
ps. Oczywiście nie mam zamiaru bezproduktywnie krytykować, jedynie zwracam uwagę, że zachęta z ortami nie jest zbyt zachęcająca.