Modul Spectra do HitecA

Widzialem ze mozna u nas juz kupic modul Spectra 35 MHz do Hiteców
Eclipse 7 i Optic 6. Cena nie jest jakas strasznie powalajaca (okolo
300 zł), wiec zaswitalo mi ze moze by dla wygody, za jakis czas nabyc
taki upgrade do mojego Optica. Czy ktos moze uzywa nadajnika z takim
modulem i moglby podzielic sie wrazeniami ?
Piotr
Reply to
-=Pioter/=-
Ja tez sie podlaczam do pytania plus dodam swoje trzy grosze:
A czy ktos uzywa Spectry + odbiornik Webry z synteza taki jak :

Z takim zestawem (modul spectra Hiteca i odbiornik Webra scan) uwolnil bym sie wreszcie od kwarcow :)
Ale wole zaczerpnac informacji zanim wydam ponad 500 zl :P
Jakub_RC
Reply to
Jakub_RC
Przeczytalem przed momentem na rcgroups , ze Spectra bierze 180 mA. Niestety nie napisali ile pobiera pradu standardowy moduł z kwarcem.
Reply to
-=Pioter/=-