Modul Spectra do HitecA

Widzialem ze mozna u nas juz kupic modul Spectra 35 MHz do Hiteców Eclipse 7 i Optic 6. Cena nie jest jakas strasznie powalajaca (okolo

300 zł), wiec zaswitalo mi ze moze by dla wygody, za jakis czas nabyc taki upgrade do mojego Optica. Czy ktos moze uzywa nadajnika z takim modulem i moglby podzielic sie wrazeniami ?

Piotr

Reply to
-=Pioter/=-

Przeczytalem przed momentem na rcgroups , ze Spectra bierze 180 mA. Niestety nie napisali ile pobiera pradu standardowy moduł z kwarcem.

Reply to
-=Pioter/=-