Moze pospekulujemy ? ;)

obcielo 2 silniki co wskazuje na:

1/ brak paliwa ( malo prawdopodobne, ale...) 2/ brudne paliwo 3/ instalacja antyoblodzeniowa, mozliwe 4/ blad pilota, jak obcielo 1 przez przypadek wylaczyl drugi( juz tak bylo raz z mi 24)

Reply to
tomla

Witam. Oglądałem Wiadomości. Tam też wszyscy się zastanawiają co się stało. Prowdopodobnie awaria silnika. A może tak po prostu spytać pilotów? Andrzej P

Reply to
Andrzej Popów

Użytkownik Roman B napisał:

Ciekawe, sądziłem że przeglądy śmigłowców robi się zdziebko częściej:)

Podobał mi się, jak to Durczok (po prostu Durczok) stwierdził w TV, że "z posiadanych przez niego informacji wynika, że ten śmigłowiec miał 2 silniki":)

Zainteresowało mnie to, że:

  1. na pokładzie była rzecznik Jakubowska (ta z /cyt. premiera/ "kształtną piersią")
  2. Jeden z oficerów zakleszczył się w śmigłowcu ;)
Reply to
A.Grodecki

Ke'dem guerfel "tomla" snipped-for-privacy@go2.pl ihn news:bqo7mr$9jd$ snipped-for-privacy@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

Ale biopaliwa jeszcze chyba nie leją ;o)

Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski

testowali BIOPALIWA :-)

miale tez dodatkowo nakazac stosowanie biopaliw modelarzom w/g derektywy

34241234.234.213 UE :-)))

Tomek

Reply to
tomm

Zawsze zwalaja wszystko na pilota, nie raz tak bylo i nie raz tak bedzie. Juz totalnym kretynizmem bylo uznanie winy pilota ze "pielegniarka wpadala pod wirnik ogodnowy i zginela"(bylo z rok-dwa temu, dowezli ciezko rannego do szpitala i pielegniarka(bark przeszkolenia...) od "dupy" strony doszla do helikoptera(ktory swoja droga byl prawidlowo "zaparkowany" na wyznaczonym ladowisku dla lopatowcow)).

Ja stawiam na awarie silnika(tylko ile wtedy wazyl ten posel ze smiglowiec spadl ;)) lub mechanika padla(czytaj cokolwiek). Swoja droga gruntowny remont helikoptera powinien odbywac sie co pol roku(dotyczy starych maszyn). No i ogolnie sprawdzonko przed startem ktore w praktyce malo co da w przypadku "ukrytej" awarii.

Reply to
Doman

Hmmmm.. ja ze swoim autkiem musze co roku jezdzic na przeglad.... a woze tylko swoja rodzine....... Dzisiaj w radio juz sie rozwodzili ze wszystko to przez ciecia budzetu na obronnosc kraju i ze politycy sa tak wstrzemiezliwi w kupowaniu nowych zabawek i bawia sie starymi..... pewnie znow beda mieli okazje oskubac edukacje i zdrowie :o((((((((((((

Reply to
Arcimek
Reply to
Andrzej Kostkiewicz

A teraz na kolanach do sanktuarium Świętej Autorotacji podziękować jej za ocalenie.

Reply to
Bogo
Reply to
Andrzej Kostkiewicz

należałoby pójść tym tropem?

Reply to
herkristo

Użytkownik Bresio napisał:

Raczej nie. Gdyby tak było niewątpliwie nikt z SLD by nie przeżył:)

Reply to
A.Grodecki