Nic sie nie dzieje

Tak spogladam co chwilke i zadnych nowych postow na grupie.... Az sie wystraszylem ze cos padlo. A potem wyjrzalem za okno i... No tak, pogoda jak marzenie - pewnie wszyscy lataja a tylko ja, jak glupek, w pracy siedze. A jak juz sie dorobie wolnego to pewnie bedzie wialo i padalo...

Pozdrawiam wszysktkich Andrzej Kowalski

Reply to
Andrzej Kowalski

Wiem, ze to marne pocieszenie, ale nie tylko ty tak siedzisz....

Jacek

Reply to
Jacek Bogusz

Wiadomość od "Jacek Bogusz" snipped-for-privacy@ep.com.pl>

W niedzielę? Oj Rydzyk Wam da popalić. :)

Reply to
PiotrP

Nie martw sie, jak ja kiedys wreszcie cokolwiek latajacego zrobie, to pewnie bedzie caly lipiec sniezylo :-D pozdr Adam snipped-for-privacy@onet.pl

Adam Sliwinski

No, nie wiadomo, juz jeden organista z samolotem sie tu przewinal przez grupe - wprawdzie na trzecim planie jako dawca, ale jednak samolot mial... - moze jeszcze i inni ktorym wolno pracowac w nieziele sa wsrod nas?

Andrzej Kowalski

Reply to
Andrzej Kowalski

Biorca też poniekąd ma z tym instrumentem coś wpólnego ;) Ale nie martwcie się - mam znajomego księdza modelarza - w razie czego da się załatwić jakieś rozgrzeszenie po znajomości...

Reply to
Piotr Konopka

:)Tak mi się przypomniało - w jakiejś książce, bodajże w "Papieżu Joannie", ksiądz ochrzcił mięso imieniem Ryba, by zjeść ją w Wielki Piątek. :)

Reply to
PiotrP

Użytkownik Andrzej Kowalski napisał:

Niw wszyscy. U mnie np. wieje i leje :( , więc co z tego że mam wolne?

Pozdrawiam Zbyszek

Reply to
Zbigniew Janusz

Mozesz kleic stare lub budowac nowe lub udoskonalac aktualne ;-)

Pozdrawiam, Andrzej Kowalski

Reply to
Andrzej Kowalski

Śnieg modelowi pewnie (pomijając wpływ oblodzenia i inne takie pierdoły) nie przeszkadza, ale powoduje słabą widoczność modelu, oraz zdecydowanie pogarsza kondycję pilota, który po trzecim locie pewnie przybrałby aerodynamiczny kształt bałwana :)

Reply to
Piotr Konopka

Oslonka jest super, ma tylko jedna wade: Ja latam w mode 2 i jak rzucam slow- flyera. to zanim "na slepo" trafie w otwor i chwyce za drazek (Piotrp72 prosze bez skojarzen :-)) to model jest juz na ziemi. Dlatego zdejmuje ja do latania platowcami startujacymi z reki

Pozdrawiam

Alex

Reply to
rcflight

Wiadomość od snipped-for-privacy@gmx.com

Czy ja miewam jakieś dziwne skojarzenia? ;)

Reply to
PiotrP