Nic sie nie dzieje

Tak spogladam co chwilke i zadnych nowych postow na grupie....
Az sie wystraszylem ze cos padlo. A potem wyjrzalem za okno i...
No tak, pogoda jak marzenie - pewnie wszyscy lataja a tylko ja,
jak glupek, w pracy siedze.
A jak juz sie dorobie wolnego to pewnie bedzie wialo i padalo...
Pozdrawiam wszysktkich
Andrzej Kowalski
Reply to
Andrzej Kowalski
Wiem, ze to marne pocieszenie, ale nie tylko ty tak siedzisz....
Jacek
Reply to
Jacek Bogusz
Wiadomość od "Jacek Bogusz" snipped-for-privacy@ep.com.pl>
W niedzielę? Oj Rydzyk Wam da popalić. :)
Reply to
PiotrP
Nie martw sie, jak ja kiedys wreszcie cokolwiek latajacego zrobie, to pewnie bedzie caly lipiec sniezylo :-D pozdr Adam snipped-for-privacy@onet.pl

Adam Sliwinski
No, nie wiadomo, juz jeden organista z samolotem sie tu przewinal przez grupe - wprawdzie na trzecim planie jako dawca, ale jednak samolot mial... - moze jeszcze i inni ktorym wolno pracowac w nieziele sa wsrod nas?
Andrzej Kowalski
Reply to
Andrzej Kowalski
Biorca też poniekąd ma z tym instrumentem coś wpólnego ;) Ale nie martwcie się - mam znajomego księdza modelarza - w razie czego da się załatwić jakieś rozgrzeszenie po znajomości...
Reply to
Piotr Konopka
Wolno? Ja to musze (wlasnie wrocilem z roboty), bo tak mam ulozony cholerny plan przez szefa... Sluzba nie druzba ;))) (gdyby ktos pytal to ITD)
Pozdrawiam Darek Fi³onowicz, Bia³ystok
Reply to
Darek F.
:)Tak mi się przypomniało - w jakiejś książce, bodajże w "Papieżu Joannie", ksiądz ochrzcił mięso imieniem Ryba, by zjeść ją w Wielki Piątek. :)
Reply to
PiotrP
Użytkownik Andrzej Kowalski napisał:
Niw wszyscy. U mnie np. wieje i leje :( , więc co z tego że mam wolne?
Pozdrawiam Zbyszek
Reply to
Zbigniew Janusz
Mozesz kleic stare lub budowac nowe lub udoskonalac aktualne ;-)
Pozdrawiam, Andrzej Kowalski
Reply to
Andrzej Kowalski
U¿ytkownik "Adam Sliwinski" ...
??? i w czym to by mia³o przeszkadzaæ ??? Grad ... o ... ten to jest jest uci±¿liwy, bo mo¿e poniszczyæ poszycie, ale ¶nieg ???
Pozdrawiam,
Kaper

Kaper
Śnieg modelowi pewnie (pomijając wpływ oblodzenia i inne takie pierdoły) nie przeszkadza, ale powoduje słabą widoczność modelu, oraz zdecydowanie pogarsza kondycję pilota, który po trzecim locie pewnie przybrałby aerodynamiczny kształt bałwana :)
Reply to
Piotr Konopka
- w jakiej¶ ksi±¿ce, bodaj¿e w "Papie¿u
ZNAKOMITE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply to
Roman B
A co ja mam powiedziec jak zapowiada siê ,¿e bêdê siedzia³ ??
Reply to
Roman B
" ??? i w czym to by mia³o przeszkadzaæ ??? Grad ... o ... ten to jest jest uci±¿liwy, bo mo¿e poniszczyæ poszycie, ale ¶nieg ??? "
Witaj,
Mam do Ciebie pytanie odno¶nie aparatury. Czy Multiplexowe pulpitowe aparatury s± odporne na opady ¶niegu / deszczu bez ¿adnego zabezpieczenia (chocia¿by worka foliowego) czy lepiej zak³adac jaki¶ "kondonik"?
Pozdrówka
Reply to
invalid unparseable
Bior±c pod uwagê, ¿e zamierzam zacz±æ od czego¶ w rodzaju Hurricane klasy orzeszek (czyli cienka balsa, bibu³ka i pasmo gumy), to zwyk³a m¿awka mog³aby zwiêkszyæ masê ca³kowit± o jakie¶ 50%, a tego to ju¿ by maszyna mog³a nie zdzier¿yæ ;-) pozdr Adam snipped-for-privacy@onet.pl

invalid unparseable
Witam,
pada... to czesto tez zapominam go zalozyc, albo zwyczajnie nie latam, ale jak juz zaloze to fajna sprawa. Kolejna (oprocz ochrony przed H2O w roznych postaciach) zaleta jest to, ze chroni dlonie przed mroznym wiatrem, ale wada, to iz ciezko sie zaklada i czasem reka nie trafiam w otwor jak sie zapatrze na model(kê). :-)
Pozdrawiam,
Szymon
Reply to
Szymon_Shaggy
Oslonka jest super, ma tylko jedna wade: Ja latam w mode 2 i jak rzucam slow- flyera. to zanim "na slepo" trafie w otwor i chwyce za drazek (Piotrp72 prosze bez skojarzen :-)) to model jest juz na ziemi. Dlatego zdejmuje ja do latania platowcami startujacymi z reki
Pozdrawiam
Alex
Reply to
rcflight
Wiadomość od snipped-for-privacy@gmx.com
Czy ja miewam jakieś dziwne skojarzenia? ;)
Reply to
PiotrP