Odbicie tuszu z drukarki na kartonie

Witam
Poszukiwa│em bezskutecznie w internecie (na grupie rˇwnie┐) informacji jak odbiŠ wydruk na kartonie. S│ysza│em ┐e jest jaki bardzo prosty i
b│yskotliwy sposˇb polegaj▒cy na posmarowaniu kartki/kartonu CZYMŽ, co Âci▒gnie tusz z wydrukowanej strony i zatrzyma go na kartonie.
Mo┐e mi kto powiedzieŠ co to za Ârodek? Bŕdŕ bardzo zobowi▒zany
Pozdrawiam serdecznie!
Add pictures here
Ôťľ

Co do tuszu to nie wiem, ale wydruk laserowy przeniesiesz na dwa sposoby: Przy┼é├│┼╝ nadrukiem do powierzchni na kt├│r─ů kopiujesz i: 1. Przes─ůcz wydruk za pomoc─ů Acetonu (przecieraj szmatk─ů nas─ůczon─ů Acetonem dociskaj─ůc ca┼éo┼Ť─ç), albo skuteczniej: 2. Przeprasuj ┼╝elazkiem: toner roztopi si─Ö wt├│rnie i przejdzie na powierzchni─Ö pod wydrukiem.
Pierwsza metoda jest mniej efektywna i znacznie bardziej niezdrowa. Ma tylko t─ů zalet─Ö, ┼╝e nie wypacza materia┼éu docelowego.
Pozdrawiam, Robert
Add pictures here
Ôťľ
Robert 'Heyoan' Gadomski wrote:

Dodam, ┼╝e najlepiej drukowa─ç na papierze kredowym, to wtedy lepiej odchodzi. Najlepszy jest taki z gazet kolorowych (nie przejmowa─ç si─Ö, ┼╝e zadrukowany).
pozdrawiam
majek
Jean-Baptiste Emmanuel Zorg
Ôťľ
Dziŕki za porady, prˇbowa│em z tuszem z drukarki, aceton nie pomˇg│. Z drukark▒ laserow▒ by│o lepiej, zdecydowanie, z tym ┐e do laserowej nie mam dostŕpu... Czy zamiast laserowej zda│oby egzamin ksero? Czy toner w drukarkach laserowych jest na tej samej bazie co w kserokopiarkach??
Ew. czy jest jaki inny sprawdzony sposˇb na tusz z drukarki?
Pozdrawiam i dziŕkujŕ raz jeszcze
Add pictures here
Ôťľ
...tak toner zamienny często z ksero ładuje sie laserowej
Pozdrawiam Zdzisław
---------------------------------------------------------------------- Bedzie skandal? T-shirty polityczne >> http://link.interia.pl/f1ac7

Ôťľ