OT: Montowanie filmow

Witam,
taki maly OT: Jakich programow uzywacie do obrobki (kompresji) i montazu nakreconych przez siebie filmikow? Interesuje mnie jakies najlepiej darmowe
oprogramowanie, latwe do przyswojenia, ktore pozwoli mi zmontowac film "pelnometrazowy" - 1,5 h przed pocieciem i montowaniem. Dobrze, jakby mozna bylo dodawac jakies efekty, jak takie plansze tytulowe, cos w stylu "zakratkowania / pikselozy" wybranych obiektow. Podklad muzyczny z czesciowym, badz calkowitym wyciszeniem sciezki. (Nie wiem czy uzywam odpowiedniej nomenklatury, bo dopiero wlaze w temat). Sorry za posta na naszej grupie, ale poprostu podobaja mi sie filmiki nakrecone i przez Was poskladane.
Pozdrawiam,
Szymon

Cześć,
wyszstkie wymienione przez Ciebie warunki spełnia Widows Movie Maker. Jest szybki i prosty w obsłudze. Mogę polecić. Próbowałem Adobe Premiere, Pinacle Studio cośtam i czegoś z Ulead, ale jako że nie robię tego zbyt często wygrywała prostota obsługi w WMM...
Pozdrawiam Piotr
http://www.piotrp.de

witam
Proponuję ulead video studio 9.
Wymagania sprzętowe są ok i super się z nim pracuje - darmowa jest wersja 30 dni.
pzdr
Kampa