[OT] Twicell AA - gdzie?

Może ktoś widział w sprzedaży akumulatory serii Sanyo Twicell
ale *koniecznie* w rozmiarze AA (plauszek)? Bo owszem, produkują...
Reply to
Jakub Witkowski
U¿ytkownik "Jakub Witkowski" snipped-for-privacy@domena.z.sygnatury> napisa³ w ........
scigaj mnie jutro - bede wiedziec czy mam - ostatnio byly 1850 mah
Reply to
kojot
Dnia 2004-04-22 15:40, Użytkownik kojot napisał:
Ale ciekawe - widziałem w sklepie HR-3U(2100), czyli typ celi który jak widzę jest oznaczony jako "Twicell" w pfd-ie u Sanyo:
(2100).pdfAle te aku ze sklepu wyglądają tak:
nie mają ani charakterystycznego koloru, ani napisu Twicell. Niemniej, moze to jest jedno i to samo, tylko nowy design? To nie było by problemu.
Reply to
Jakub Witkowski
Cześć,
tak to to samo ale już przestarzałe ;-) Teraz są już Twicellki 2300 mAh. Popatrz tu:
będziesz musił poskładać ten link...
Pozdrawiam Piotr
Piotrp_de
Nie interesowałby cie gotowy pakiet 7 twicellków 1700 pojemnosci z koncowką tamiya?? snipped-for-privacy@wp.pl