pare forek z Torunia z niedzielnego latania.

Zrobilem ostatnio troche fotek.
Przyznam ze aparat mialem pozyczony gdyz chcialem go zabrac na piknik w
Lisich Katach. Niestety na piknik nie dotarlem. Za to w niedziele zabralem
aparat na lotnisko.
Na
jestem z moim nowym modelem a na
inne modele z Torunia no i nasze lotnisko :)
Atmosfera byla bardzo dobra. Latalo sie pieknie (tak dobrze to mi sie
jeszcze nie latalo). Zdazyla sie kraksa ale ogolnie bylo fajnie.
pozdrawiam
Daniel Czarnowski
(tygrysek)
Reply to
Daniel Czarnowski
Zeby jeszcze tak linki dzialaly ;-(
Reply to
Marek
Witam, gratulujê, w niedzielê chyba w ca³ej Polsce by³a dobra pogoda... ja w sobotê po³ama³em Fun Fly'a wiêc w niedzielê to go klei³em :-) Z tego co widzê w Toruniu s± wy¶mienite warunki pod wzglêdem pasa betonowego. Mo¿liwe, ¿e w okolicach wakacji bêdê mia³ mo¿liwo¶æ tam polataæ, jad±c do W³oc³awka na lotnisko na pewno zabiorê model wiêc bêdzie trzeba sobie czasami zrobiæ wolne i wpa¶æ polataæ z Wami! :-) Pozdrawiam £ukasz Grabowski
aftermath
Ups :) cos mam skiepszczone w konfiguracji no to jeszcze raz podaje linki. Teraz musi dzialac.
http://158.75.63.35/http://158.75.63.35/loty_20040516/index.php pozdrawiam Daniel (tygrysek)
Reply to
Daniel Czarnowski