(plastik) r3 w 109g

Witam, Jako że ostatnio zgłebiam konstrukcję 109g, zaczynam popadać w zgubne szczególarstwo (ams, niestety juz mocno zaawansowany). Otóż na niektóryórych rysunkach modyfikacja r3 (instalacja do podwieszanego zbiornika 300l) wygląda tak że ów "pylon" był przesunięty w lewo tak gdzieś ok. 20-30% na średnicy... nie udało mi się takiego przesuniącia stwierdzić na posiadanych przeze mnie zdjęciach ale to dlatego że albo jakość jest kulawa albo ujęcia troszkę pod kątem (i się to ew. przewsunięcie zaciera. Normalnie można to olać ale tak z czysej ciekawości przyjrzałem się instalacji paliwowej 109 ( ale niestety friedricha) i takie przesunięcie miało by sens. czy ktoś z kolegów posiada być może jaś handbuch do gustava, był bym niewypowiedzianie wdzięczny

pozdrawiam

Piotrek Gmurczyk

Reply to
piogmu1