Popełniłem Manipulator :D

Witam. Na Początek się pochwale a co :D Popełniłem manipulator do FMS na Game port. Mam w swoim manipulatorku 4 kanały realizowane na 2 drążkach. na lewym mam w Y gaz a w X ster kierunku a na prawym w Y ster wysokości a na X lotki. Nie posiadam jeszcze własnej aparatury więc tutaj moje 2 pytania :) Pierwsze Jaki to mode mam na swoich drągach ?? Drugie czy ktoś z calej swej łaskawości zmierzył by i powiedział jak wysoko wystaja drągi w jego aparaturze nad górną płyte i jaki jest rozstaw grągów mniej więcej ( musze teraz do tego zrobic jakąś normalną obudowe) Cały manipulator razem ze sklejką na obudowe kosztował mnie 35 PLN plus nakład własnej pracy i wiertarka ;) w skałd wchodzą 4 potęciometry 220 k łom [A] 8 szt. koncówek miedzianych do kabli 6-16; 4 śrubki M6 i 2 szt nakrętek M6 wraz z podkładkami 2 męskie złącza 15 pin 2 rzędy i jedno zenskie oraz 2 obudowy do nich (Obudowa bedzie miała rozłączany kabel służący równiez jako przdłuzacz do zwykłego joya). Obudowe planuje ze sklejki. Całość zachowuje się bardzo stabilnie. Bez problemowo daje sie skonfigurować pod windą . Zainteresowanym projektam foty i szczegóły na priv jak by co. to na tyle. Pozdrawiam Addriano

Reply to
Addriano

Aha jeszcze jedno zeby nie bylo ze ze mnie taka cwana bestia to skorzystalem ze wskazówek zawartch na stronie jednego z naszych szanownych grupowiczów (niestety nie pamiętam którego :( za co bardzo dziękuje jeszcze raz pozdrawiam. Addriano

Reply to
Addriano

W moim mc-10: rozstaw drążków 113 mm wysokość drążków regulawana, u mnie 35mm wychylenia (rzut z góry) +/- 30mm

Powodzenia

Piotr

Reply to
Piotr Piechota

O to mi właśnie chodziło a nawet dostalem więcej dziekuje i pozdrawiam. Addriano

Reply to
Addriano

Ja od dwóch latek posługuję się w ten sposób przerobionym Supranarem. Polecam. Rozwiązanie proste i tanie. Potencjometry 100kom i trzeba kupić takie, które łatwo chodzą.

Reply to
Lukasz Stela