Przeprosiny dla modelarzy z Białej Podlaskiej

Witam!!! Chciałem przeprosić modelarzy latających dzisiaj ok. 12 na lotnisku w Białej Podlaskiej, z tego co widziałem to były to dwie osoby. Mam nadzieję, że nie narobiłem zbytniego kłopotu oraz że im się podobało ;-).

Pozdrawiam latających!!!! Piotrek

Reply to
Piotr Kowalski

No to pochwal sie co zrobiles... Czy ma to cos wspolnego z Twoim adresem emailowym? ;-)

Marcin

Użytkownik "Piotr Kowalski" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:450aa349$0$17972$ snipped-for-privacy@mamut2.aster.pl...

Reply to
goflying

To był matrix ;-), mnie tam nie bylo. :-)

Pozdrawiam, Piotrek

Reply to
Piotr Kowalski