Przetwornica

Witam grupowiczów poszukuję schematu przetwornicy do ładowarki która podniesie napięcie 12V na 20V i bedzie już działać przy bardzo małym obciążeniu no i mussi posiadać dobrą wydajność prądową. Zrobiłem tą ale uruchamia się przy obciążeni 1A.

wiesiek

witam. U mnie w dziale schematy jest zeskanowany schemat przetwornicy wraz z opisem (po czesku) może w czymś pomoże.

Pozdrowienia z Krakowa Moja strona

----- Original Message ----- From: "wiesiek" snipped-for-privacy@op.pl To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Tuesday, May 30, 2006 1:06 PM Subject: Przetwornica

Reply to
A.Bodzioch