Pytanie o aerograf

Witam,

No to troche mnie zbiles z tropu, ale niezly musi byc twoj kolega :D. Kupuje sobie ten z aukcji i bede walczyl, jak bedzie mi sie chcialo zdam relacje ;)..

POzdrawka

Reply to
uzytkownik

Użytkownik uzytkownik napisał:

ano sprzet jest wazny ale nie najwazniejszy, te ruskie nie sa zle, jesli dysza farby siedzi centralnie w dyszy powietrznej to nie ma prawa zle dzialac, konstrukcja jest prosta jak budowa cepa, wazniejsze sa umiejetnosci i tu przyznam gosciu jest niezly, niestety juz nie zajmuje sie modelarstwem :( tradycyjny brak czasu

Reply to
AlexY

i tu przyznam gosciu jest niezly, niestety juz nie zajmuje

Szkoda :(, ale tak bywa. Oczywista sprawa ,ze "psikawa" nie az tak wazna jak umiejetnosci, ale na niedomykajacym sie zaworku w aerografie Humbrol wiele sie nie zdziala, szczegolnie za najmniejsza linia jaka sie da zrobic to 3-4 cm ;/.

POzdrawka

Reply to
uzytkownik

Użytkownik uzytkownik napisał:

sprawnosc sprzetu to sprawa podstawowa, nic sie nie zdziala sprzetem ktory nie daje sie ustawic albo sie rozjezdza, ponadto aerograf ktory dmucha powietrzem w rurke z farba (starsza konstrukcja) raczej nie bedzie sie nadawal do cienkich llinii bo nim sie tego nie da uzyskac. nie wiem czy ten humbrol co masz tak wlasnie dziala ale mam taki pistolecik i nawet go nie uzywam, dobry jest moze do malowania plakatow ale nie malych modeli

Reply to
AlexY