Pytanie o silnik elektryczny

Czy ktoś z kolegów ma jakieś doświadczenia z silnikami Turingy SK ? Jakieś opinie?

Roh,
nie mam doświadczenia z SK, ale mam jakieś to tam doświadczenie z Turnigy.
To co mnie niepokoi, a być może da się odnieść i do serii SK, to znaczace różnice w wykonaniu w zależności od partii towaru.
Szczególne zastrzeżenia mam do wyprowadzeń przewodów - ten sam silnik może mieć grube przewody solidnie obkurczone albo jakieś dwa cienkie mięciutkie druciki latające luźno w zupełnie niedopasowanej silikonowej koszulce.
Vide foto:
http://www.pawel.klesyk.com/model/Turnigy_przewody.jpg
Prawe są OK.
Boję się, że te lewe nie będą wytrzymywać mechanicznie i coś urwę przy byle szarpnięciu.
Tyle moich obaw, nie jestem przekonany czy będe kontynuował przygodę z Turnigy.
PMK
To istotnie ważny problem. Z doświadczenia zawodowego wiem jakie znaczenie ma strona mechaniczna wszelakich urządzeń elektrycznych . Możesz coś powiedzieć o eksploatacji ? Zamówiłem dwa silniki SK i zobaczymy jak to wygląda .

Mam zastrzeżenia do łożysk maleństw typu:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/catalog/B12-30.jpg - chodzą jakby miały kwadratowe kulki ;)
Ale akurat tych uzywam w przekładni, więc i tak przekładnia zagłusza łożyska :D
Poza przewodami (mam już dwie sztuki tych silikonowocienkich) nie mam żadnych uwag do outrunnerów - dobra jakość w bardzo dobrej cenie.
Poza tym zadnych uwag - silniki są tanie, w dużym wyborze, zróżnicowane rozmiarowo, dostępne.
Mam nadzieję, że Twoje SK będą śmigać jak marzenie :)
PMK
Jak bedą dam znac

przyszły ?
podzielisz się uwagami ?
PMK
Sklep napisał ,ze nie mają jednej pozycji z całego zamówienia i trzeba czekac . To nieco większe zamówienie więc czekam.

A'propos silniki Turnigy. Chciałbym się włączyć do dyskusji, a właściwie mam pytanie. Elektryfikuję model Rambler 45. Normalnie latał na OS Max .46 FX. Kupiłem do niego silnik TURNIGY 50-55A 400kv Outrunner (Eq.4120/18). Ma być pędzony z 6S LiPo 4000 mAh i regler TURNIGY Plush 60amp. Po raz pierwszy mam taką sytuację, że silnik rusza dopiero po wychyleniu drąga gazu ponad 60% powyżej zera. Na tym samym ustawieniu inny silnik i regler rusza prawidłowo, zaraz po wychyleniu drążka. Co może być przyczyną? Regler zaprogramowany specjalną kartą do programowania. Pozdrawiam Marek Popów

W moim Turnigy Sentilion 100A HV musiałem wejść w tryb programowania zakresu ruchu drążka gazu, poszukaj w instrukcji powinno być coś takiego.
Pozdrawiam
Skazoo
No chyba będę dopraszał się łaski porady u kolegów jak zacznę to wszystko uruchamiac .

Użytkownik "Roh" napisał ...

Mam silnik SK 50-55 580 kv w modelu fun-fly 1,4m i wadze ok. 2,3kg. Zasilanie z pakietu 5S Lipo. Jak na razie po kilkunastu lotach jest bardzo dobrze. Wykonanie solidne, osiągi też niezłe. Obecnie mam APC E 15x8 i ciąg rewelacja, prąd na świeżo naładowanym pakiecie na ziemi to ok. 70A. Pozdr Krzysiek
Dokładnie taki silnik zamówiłem. Ma być zasilany z pakietu 8 xA 123 2300mAh. Mam wywozić szybowiec o wadze około 5 kg . Ile wystaje oś z silnika? Nie mogę znaleźć tego wymiaru

Użytkownik "Roh" napisał ...

Hmm... nie wiem czy nie za duże obroty do 8xA123. Chyba, że stosunkowo małe śmigło i mocny regulator. Co do długości osi to nie mierzyłem, u mnie silnik jest d...pą do przodu i ten wymiar mnie nie interesował. Ale tak na oko pewnie ok. 25mm.
Krzysiek