[RC] dla ciekawych "co jest w środku"...

Zepsułem Phasora 15-3. Właściwie to sam się zepsuł, ale jako że niezbędny
jest zawsze czynnik ludzki, czuję się winny:) W każdym razie przy okazji
zrobiłem zdjęcia, jak to wygląda od środka:
jeszcze mam pytanie do konstruktorów bezszczotkowców: czym przyklejacie
magnesy? Brakuje mi tej informacji, żeby w sposób trwały naprawić ten
silnik.
Pamiętam,. że ktoś pisał o Distalu 10-minutowym. Mam, ale czy Poxipol jest
gorszy do tego celu? A może jakiś cyjanoakryl? Mam Cyjanopan E oraz
Super-Gold+ z Art-Hobby.
Sprawa pilna.
Reply to
A.Grodecki
Cześć Andrzeju,
w silniku LRK, neodymowe magnesy kleiłem klejem Uhu Endfest 300. Ten klej jest przewidziany w technologii wykonania tych silników do samodzielnego montażu i trzyma naprawdę skutecznie.
Pozdrawiam Piotr
piotrp_de
Witam ja używam loctite 638 sprawdza się znakomicie. Co do magnesów na foto to mam wątpliwości czy to neodymy. Magnesy z zaw. metali ziem rzadkich Nd Sm Co są z reguły niklowane z uwagi na ogromną wrażliwość na utlenianie. Podgrzane > 200 C (bodaj) zapalają się. PZDR Maciej Zawadzki
Reply to
chematic7