[RC] Filmik z crashow JETow

Z glebin modelarni ...
Witam na strone wgralem film z pokazow modeli - gdzies w Rosji.
Samoloty przepiekne. Ale co niepokojace to, to ze na jednych pokazach
rozbilo sie kilka maszyn. I widac ze przyczyna kazdego byly jakies
problmy badz techniczne badz z elektoronika, a nie bledy pilowow.
Widac inpreza byla zorganizowana, a nie taka sobie w polu.
Byl nawet na miejscu woz strazacki. A tymczasem samoloty spadaly
jak ulegalki.
Czy sytacja taka nie budzi ciekawosci?
Zapraszam do sciagniecia i polemiki na ten temat.
Plik jest spory (-12MB) Ale warty ogladniecia.
MarCiu
Reply to
Marciu11 - Viper
Podaj jeszce, gdzie go znalezc.
Reply to
TomaszB
Z glebin modelarni ...
P> a link???
No widzicie? Tak to jest jak sie posty po nocach pisze :( A nie grzecznie lula w lozeczku.
Wielkie sory.
Juz sie poprawiam:
Marciu11 - Viper
Film, co prawda amatorski, jest na prawde swietnie zrobiony. Muzyka odpowiednia i bardzo dobrze zschynchronizowana z wydarzeniami. A same ujecie w filmie - bardzo sugestywne. Polecam! ______________ pozdrawiam Krzysztof Hilbrycht

krall (khpmodel
U¿ytkownik "TomaszB" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:bug6jt$q7h$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
dzial wideo pozdro adolf
Reply to
adolf
Witaj,
Co do kraks odrzutowców, ściągnij TO: ftp://bmfk: snipped-for-privacy@rolf.is-a- geek.com/andre_sine_uploadede_rc_videoer/jet_krasj_nm_i_heli_bore_2003.mpg Tylko 1 MB!
Pozdrawiam, Szymon
Reply to
Szymon
Dopiero przed chwilą obejrzałem ten film, do którego podałeś linka. Totalny ROTFL :D Jestem w szoku!!!
Największe wrażenie wywarła na mnie straż pożarna pędząca do palącego się modelu.
Poza tym zauważyłem, że wiele modeli nie miało otwartego podwozia z jednej strony.
Pozdrawiam, Szymon
Reply to
Szymon