[RC]Jaki jest maksymalny dopuszczalny prad ladowania wodorkow?

Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

To ja może zadam takie niedyskretne pytanie. Jaką ładowarkę polecacie do zrobienia własnoręcznie? Szukałem w necie i znalazłem sporo różnych schematów, różniących się zastosowanymi rozwiązaniami. Pytam ze strony praktycznej - co radzilibyście złożyć zamiast wydawać 650 zł na Pulsara?

Pozdrawiam Marcin U.

Reply to
mcINEK

Wiec sprobowalem ladowac Twicele 750 pradem 1C. Uzylem do tego MAXa713. Cala operacje sledzilem woltomierzem. Wszystko wygladalo dokladnie jak na wykresie w dokumentacji do maxa. Jednak na piec minut przed wystapieniem deltapeak pakiet zacza wydawac dzwiek przypominajacy pykanie. Pakiet na razie zyje i nie zauwazylem pogorszenia jego parametrow. Ale wiecej nie bede go ladowal takim pradem. Pozdrawiam Robi

Reply to
Robi

O wlasnie, ja tez cos takiego mialem, ladujac Ni-Cady 500 pradem 4C. Ciekaw jestem co to jest. Brzmi jakby elektrolit zaczynal sie gotowac :). Z tym, ze pakiet nie jest ani wtedy ani chwile pozniej jakosc zbyt goracy (?). Co prawda zimny to on tez nie jest ale bez przesady... Robert

Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Nie chcę się wymądrzać, ale czy ta funkcja ma zastosowanie w przypadku ładowania wodorków?

Pozdrowienia PiotrP

--------------------------------------------------------- Cytat miesiąca: "...tylko coraz bardziej bolało. Odciąłem więc palec od stołu." Adam Niedzwiadek

Reply to
Piotrp