[RC] Poniedzialek, Marki, kanal 64

Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

O ktorej bedziesz??? Ja zabiore skrzydelko, ktore przezylo latanie w warunkach ekstremalnych :-) tak ze mozesz sobie polatac :-)

Pozdrawiam

Alex (kanal 68)

Reply to
rcflight
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

nie będę kolidował to zamierzam wyjechać 9:00-10:00, czyli będę

OK ja jak sie obudze to tez wpadne wczesniej. Do zobaczenia jutro

Alex

Reply to
AlexRC
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Reply to
Wojciech Komorniczak
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Przyjdz, przyjdz, mam dla Ciebie odnawialny "ogrzewacz rak " :-)

Alex

Reply to
AlexRC

Nie zniechecaj kolegow :-) ICM mowi ze bedzie okolo 3m/s

Pozdrawiam Alex

Reply to
AlexRC
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Jutro zobaczymy :-) Tak czy inaczej polatamy skrzydelkiem, po wczorajszym lataniu nic ponizej sily przyzwoitego orkanu nie moze mnie zniechecic (mam na to swiadkow :-))

Pozdrawiam

Alex

Reply to
AlexRC

Z glebin modelarni ...

rgc> O ktorej bedziesz??? Ja zabiore skrzydelko, ktore przezylo latanie w warunkach rgc> ekstremalnych :-) tak ze mozesz sobie polatac :-) rgc> Pozdrawiam rgc> Alex (kanal 68)

Witam.

Widzialem jak soebie radzilo. Ba! Nawet powiem wiecej. Ono przezylo nie tylko pogode. Ono przezylo MNIE !!!

Wprawdzie troszku ucierpialo - z tego powodu jest mi Calay czas glupio. Ale fakt SKRZYDELKO JEST SSUUPPEERRRRRR !!!!! I nie ubicia przy nauce latania. Depron sie chowa w przedbiegach.

Pozdrawiam Wszytkich jak i samego wlascicela wspomnianego skrzydelka.

- Mikolaja !

Pozdrawiam MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

Niech Ci nie bedzie glupio, warunki byly naprawde ekstremalne. To drobne pekniecie plastikowej owiewki (ktore i tak nie ma znaczenia) juz zakleilem i Windrider czek co bedzie jutro (a jutro pewnie polata nim Heyoan :-)

Pozdrawiam i ide spac :-)

Alex

Reply to
AlexRC