[RC] [szkutnictwo] uszczelnienie wału

Stoję przed następującym problemem: W jaki sposób uszczelnić wychodzące z
kadłuba tuleję steru i wału napędowego. Otwory mają przekrój kwadratowy.
Tuleja od steru jest z PP, a tuleja od wału metalowa. Co wybrać:
- zalać otwór żywicą poliwestrową
- zalać otwór klejem epoksydowym (UHU, Distal itp.)
- w otwór naładowaś silikonu lub pianki budowlanej (w spreju), a jedynie z
zewnątrz
zastosować warstwę żywicy lub kleju.
Czy pianka jest odporna na wilgoć, jak jest z jej elastycznością,
kruchością?
TIA
Reply to
Michał
moze jakis mini zemering ? tylko dlaczego masz lwadratowe przekroje w kadlubie ?
Reply to
invalid unparseable
Patrzcie, o czym Przemysław Mańkowski do nas napisał(a):
Moja łódź posiada stępkę wykonaną ze sklejki 6 mm. Taki też jest potrzebny otwór. Aby wszystko trzymało się w całości wyciąłem kawałek stępki przyklejając po jej bokach kawałki sklejki. Z tąd kwadrat.
Reply to
=?windows-1250?Q?Micha=B3?=
6 mm wal to dosyc spory wal jak na model , jakiego silnika uzywasz w tym modelu ?
pozdrawiam Przemek
Reply to
invalid unparseable
Reply to
Sylwester Hadzii Murat
Patrzcie, o czym Przemysław Mańkowski do nas napisał(a):
Sam wał ma ok. 1,3mm średnicy. 6 mm ma tuleja w której jest wał. Jest ona wypełniona smarem do smarowania panewek na końcach obudowy wału i do uszczelnienia. Silnik to Johnson, elektryczny. Nie wiem jaki model, ale jakiś czas temu dowiedziałem się, że jest to coś około 560 (wymiary).
Reply to
=?windows-1250?Q?Micha=B3?=