Re: Jak obliczy? czas ?adowania akku

Użytkownik Marian napisał:

> [...]

Tak dokładnie to kupiłem ESky EK2-0852 - ładowarka z balancerem. W instrukcji pisze, że czas ładowania nie może przekroczyć 2 godzin. Mi po 2.5 godzinach nadal sygnalizowało niekompletne naładowanie (nowy pakiet prosto ze sklepu). Jest pewne ryzyko, że akumulator miał niższe napięcie niż 12V i stąd wszystko odbywało się wolniej. Tak, czy owak - przerwałem ładowanie. Dziś kupiłem miernik, to pomierzę. Czy dobrze kombinuję, że na wtyczce balancera jest jeden (-) plus trzy wyjścia (+) do każdej z cel ? I jeszcze pytanie: czy łądowarkę mogę zasilac z prostownika do akumulatorów (bo tak mi wygodniej a i napięcia wejsćiowego będę pewien) ?

Bart

Reply to
allegro