Re: Pmóżcie wybrać RD 6000 czy ECLIPSE QPCM?

Witam,
Raczej Sanwa i to najlepiej RD 8000
Pozdrawiam,
Szymon
> Jestaem początkującym modelarzem i chciałby kupić sobie aparaturę no i niewiem
> którą mam wybrać SANWY RD 6000 czy HITECA ECLIPSE QPCM. POMÓŻCIE!!!. > > --
> Wysłano z serwisu OnetNiusy:
Szymon_Shaggy
Ja również jestem początkującym - co prawda już latam, ale zaledwie 4 miesiące.
Zdecydowałem się na HiTeca Eclipse QPCM. Na razie jednak wykorzystuję wyłącznie odbiorniki REX, tak więc QPCM na niewiele się przydaje. Radyjko jes superowe. Mnóstwo funkcji, z których zaczynam powoli korzystać. To chyba najlepsza z ofert cena/możliwości.
Kiedy przed zakupem analizowałem Sanwe RD6000 i Hiteca Eclipsa wyszło na to, że Hitec jest górą. Tak też kupiłem.
Pozdrawiam, Zbych
PS. Wypytywałem kilku ludzi (ok. 5 osób - tyle udało mi się znaleźć) używających Eclipsa. Wszyscy byli zadowoleni. Jedyna wada: trudny w utrzymaniu czystości - kosmiczny kształt obudowy z wieloma zakamarkami. Sądzę jednak, że to problem drugorzędny i zależy wyłącznie od obsługującego ...
Reply to
Zbych
Zajrzyj tutaj
Masz tam pomoc w wyborze aparatury, zestawienie aparatur i statystykę - napewno Ci pomoże. Osobiście latam tak jak porzednik na Eclipse. Dokładnie jestem tego samego zdania - stosunek ceny do możliwości najlepszy. A poza tym porównaj możliwości obu aparatur. Moim zdaniem wybór Eclipse jest korzystniejszy. Powodzenia
Reply to
tili1
Witam,
Zestawienie jest troche niepelne bo jest duzo pustych miejsc w tabeli np. przy mikserach smiglowcowych, a RD 6000 pod tym wzgledem podobno ma (z tego co pamietam z opisu w "Modelarzu") bardzo dobre miksery i nie wiem czy nawet nie 7 punktowe krzywe (trzeba to sprawdzic, bo nie gwarantuje). Sam bardzo dlugo rozwazalem kupno RD6000 lub Eclipse'a i porownywalem te aparatury (bylo to przeszlo 2 lata temu). Z rzeczy, ktore przukuly moja uwage to byly: Ledwie 4 modele w pamieci RD 6000 i NUMERYCZNY (!) wyswietlacz w Hitecu. Ale było wtedy wyjscie (na korzysc Sanwy). Mianowicie RD 6000 w wersji Sport, ktora to posiadala 8 modeli w pamieci - podobnie jak dzisiejszy RD 8000. Jeszcze jedna opinia, ktora slyszalem (niech Hitecowcy sie nie obrazaja), to to, ze hitec slabo zestraja nadajniki z odbiornikami i nadrabia moca nadajnika (chyba najwyzsza moc nadawania wsrod wszystkich firm produkujacych aparatury, oczywiscie w normach dopuszczalnych) oraz to, ze generalnie ma gorsza opinie niz Sanwa. Pod wzgledem dokladnosci wykonania i zestrojenia najlepszy byl i chyba jest Multiplex. Dlatego 2 lata temu nie kupilem ani RD 6000, ani Eclipse'a, lecz MPX'a Profi MC 3010.
Pozdrawiam,
Szymon
Reply to
Szymon_Shaggy
Użytkownik "tdziki" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:cgimug$bu$ snipped-for-privacy@news.onet.pl... Ja czekam na Optic-a Hiteca
być w sprzedaży jeszcze w tym miesiącu
Wygląda jak sanwa 6000 - chyba komuś zabrakło koncepcji :(
pozdrawiam Valdi
ci sie pozajeczylo z Eclipse, powiedz co tu jest podobne do Sanwy??? Do nowej Futaby - zgoda. I jest to IMO komplement dla hiteca.
Reply to
Krzysztof J. Choroszko
Uzytkownik "Krzysztof J. Choroszko" snipped-for-privacy@post.pl napisal w wiadomosci news: snipped-for-privacy@post.pl...
"V@ldi" wrote: ......
ci sie pozajeczylo z Eclipse, powiedz co tu jest podobne do Sanwy??? Do nowej Futaby - zgoda. I jest to IMO komplement dla hiteca.
Witam, popatrz na uklad przelaczników i trymerów w sanwie i hitecu
pozdrawiam Valdi