Re: Przekładnia pasowa

Zainteresuj sie sklepem lub na targu gdzie sprzedają części do elekronarzędzi takie paski i koła są stosowane w strugarkach itp albo rozrząd np Polonez

Reply to
Marian

Użytkownik "Marian" snipped-for-privacy@tlen.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

graty takie chyba odpadaja. PAsek musiałby miec z pol metra - w narzedziach raczej nei ma takich. Jedyne co mi sie kojarzy to przekladnia z pralki - ale tam jest wielorowkowa a najlepiej miec pasek zebaty. Rozrzad - tez o tym myslalem. Choc tam pewnie przelozenie jest nie wieksze jak 1:5

Reply to
Arbiter

A nie lepiej na łańcuch rowerowy?

Nie generuje zbyt dużych oporów i łatwo dobrać przełożenie, bo kółek łańcuchowych jest multum.

Pozdrawiam

Jacek

Reply to
Mister J

Użytkownik "Mister J" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości

niebardzo Przy obrotach silnika 4500 zdawanych na taki łańcuch hałas jest niesamowity. A zrealizowanie przelozenia 1:10 na 1 stopniowej przekł?dni wrecz niemozliwe

łancuch mial moj pierwszy rower i wiecej niechce łancucha. za głosne.

najmniejsze 11, najwieksze 56

mam przelozenie łancuchowe 9/66 - od hulajnogi ale ono jest za małe. Moj drugi rower ma pasek i jest super

teraz chce upchanac wiekszy silnik - juz mam - 250W

Reply to
Arbiter