Re: pytanie o relingi 1:350

U¿ytkownik "Stefan" snipped-for-privacy@mat.uni.torun.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Na stronie Eduarda znajdziesz rysunki wszystkich produkowanych przez t± firmê blaszek. Przy niektórych znajduj± siê te¿ instrukcje monta¿u (w PDF-ie) czasem "okraszone" zdjêciami prezentuj±cymi sposób ich u¿ycia. Pozdrawiam Grzegorz
Reply to
tyfusek
Witam.
Po co kupować Eduarda w skali 1:200 jak można ABER-a w skali 1:350. Tak się składa, że mam katalog z tej firmy i z tego co widze oferuje ona 5 zestwaów relingów różnego typu. Ja się na nich nie znam ale moge przytoczyć nazwy jakie widnieją na blaszkach: 1:350-01 Ships railing, 1:3500-02 Ships chain railing, 1:350-03 Ships aslant railing at 45(stopni), 1:350-04 Ship stairs, 1:350-05 Ships ladders.
Pozdrawiam
GROBER
Reply to
Robert Grabowski
Propo relingów to na prawdê nie polace³bym ci Abera ani Eduarda. Strasznie sobie ¿ycz±. Ja od 4 lat stosuje relingi 1:350 i 1:400 Part.
Sam ma kontakt z Andrzejem i mimo i¿ to droga rzecz to trawiê u niego blachy(koszta mteria³owe s± spore). Do tego sam rysujê i nie mam najmniejszego problemu. Pozdrawiam i ¿yczê mi³ej roboty. Misiek
Reply to
Misiek