Re: [rc] czarny poniedzialek

Reply to
Marcin Gosciminski

Piotr K

t> Co tu duzo gadac. t> Dzis skasowano badz uszkodzono w Toruniu t> 1. ekstra 300 na silnik 15cm3 (podobno da to sie ja naprawic) - blad t> pilota (rozbila sie rano zanim dotarlem na lotnisko t> 2. akrobat na 4cm3 - blad pilota czyli moj (jeszcze jedno koleczko t> przed ladowaniem...) t> 3. styropianowy elektryk (400) - serwo hs55 diabli wzieli. Spadl z t> samochodu :( t> 4. akrobat na 15cm3 (zostalo po nim tylko skrzydlo) -uwazam ze to blad t> pilota choc moge sie ta opinia komus mocno narazic.

wielka szkoda i szczere wspolczucie a tak apropo to patrzac na ta ekstre w poniedzialek stwierdzilem ze pora porzucic plastik na rzecz latajacych ;)

Reply to
Metabaron

Ja w akrobacie 152cm (NACA0015) mam dwa serwa MS-X6 (taki Multiplexowy odpowiednik Hs300). Poniewaz model jest wiekszy wiec polecalbym cos ziut wiekszego: np HS422.

Reply to
PJ

To i ja podsunę relacje z łikendu. Oblot motoszybowca Multi:

depronolota ZEFIR:
PiotrP
Cytat miesiąca: "Polatalem, rozbilem i jak wracalem, to juz sie zmiescil do plecaka ;)" TomaszB

Reply to
PiotrP

Hej

Czytajac o czarnym Poniedzialku postanowielem , ze zostawie w wtorek model w domu ......:))zabralem na loty kosiarke i nia polatalem bez strat po lace tworzac dwa pasy dla Rc ....zapraszam pod Police .

Pozdrawiam

Andrzej

Reply to
A.Kostkiewicz

¯eby tak wiêcej by³o ludzi co lubi± sobie z kosiark± po lotnisku polataæ :)

Nastêpny bêdzie bezpodwoziowiec wiêc wysoka trawa wskazana :D

Reply to
Skazoo Bemowo ErCe

Witam Przepraszam za mo¿e zbyt mocne s³owa

Kolego jak nie widzia³e¶ to nie pisz. EXTRA nie zosta³a rozbita nie przez b³±d pilota tylko jego ojciec kaza³ mu l±dowaæ w nie mo¿liwy sposób dzieciak by wyl±dowa³ bezawaryjnie (zgas³ silnik). A tak naprawdê to ¿eby nie inny kolega to SAM by¶ lata³ swoim niby „ACROBATEM „ mo¿e trzy sekundy!!!! W Toruniu siê ¼le lata, bo na lotnisku panuje kiepska atmosfera.

Reply to
POLISZYNEL

Jak ktos pomogl autorowi poprzedniego postu i dzieki temy latal dluzej niz 3 sekundy, to atmosfera nie moze byc taka zla :-)

Pozdrawiam

Alex

Reply to
AlexRC

Przypomnij proszę co i jak. Pozdrówka PiotrP