Re: [RC] Środek ciężkości a zbiornik

Na tym zbiorniku 100ml mam 5-6 minut pracy MDS-a 4.5cm :( Maaaaało...... Poza tym - szykuję tego trenerka docelowo do startu z ręki i lądowania bez podwozia - w "terenie" i chciałbym, żeby te stresujące lądowania odbywały się możliwie jak najrzadziej.

Tak a'propos bez podwozia - widziałem chyba w kombacie Gmeracza taki pałąk z drutu w miejscu przedniego kółka, który w założeniach miał chronić śmigło przy lądowaniu - czy komuś taki patent się sprawdza???

Reply to
Piotr Konopka