Środek smarujący z dodatkiem teflonu

Witam, gdzie w Polsce można kupić środek smarujący (olej) z dodatkiem teflonu? Nazwa oryginalnego preparatu to TRI-FLOW, może być ewentualnie coś o podobnych własciwościach (jest to używane do smarowania taśm w krosnach rapierowych).

pozdrawiam Piotr

Reply to
Piotr

A w sklepach rowerowych ???

Użytkownik "Piotr" snipped-for-privacy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:cv1uac$qm6$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Reply to
jacek

jacek napisał(a):

:) Można spróbować ze środkami smarnymi do łańcuchów motocyklowych. Używam takich wynalazków prod. Arala na bazie teflonu do smarowania łańcucha w rowerach i jest to skuteczna i niedroga metoda. Nazwa handlowa: Aral smar do łańcuchów motocyklowych.

Reply to
PeJot

PeJot snipped-for-privacy@o2.pl napisał(a):

Też o tym myślałem ale mam poważne obawy co do tego czy rowerowo-motocyklowe środki smarujące sprawdzą się w zastosowaniu "heavy-duty".

pozdrawiam Piotr

Reply to
Piotr

Piotr napisał(a):

Ten o którym piszę jest z powodzeniem stosowany w motokrosie, a tam łańcuchy pracują w ciężkich warunkach. Butla około 400 ml kosztuje dwadzieścia parę zł, spróbować można. Kupisz w każdym sklepie z cz. motocyklowymi.

Reply to
PeJot

..mozesz też spróbować smar do łożysk w kołowrotkach... poszukaj w sklepie wędkarskim... jak to się nazywa niepamiętam... ale z powodzeniem stosuje do smarowania wiatraczków procesora....

Reply to
gulgulq