Sanwa VANGUARD 6

Witam !
Chcia³em szanowne grono uzytkownikow sprzetu latajacego poprosic o kilka
slow komentarzu do zakupu jakiego wlasnie dokonalem. Mianowicie jestem
poczatkujacym pilotem i mam nadzieje moj zaped nie oslabnie o kilku dniach.
Zakupilem aparature Sanwa VANGUARD 6, pasmo 35, z krysztalami w nadajniku i
odbiorniku, 6 kanalowy odbiornik, aku (brak danych jak narazie) z ladowarka,
3x102 serva. Co wazniejsze z tego co sie orientuje jest mozliwosc
podlaczenia w trybie trener - uczen i do komputera. Wyzej wymieniony sprzet
w nienagannym stanie zakupilem za ok 340 zl. Jesli wg szanownej braci to zly
wybow / zla cena prosze o rade poniewaz moge jeszcze zrezygnowac.
Pozdrawiam /
Micha³
Reply to
Lordvoodoo
Sprostowanie, model to dok³adnie Vanguard VG6DR
U¿ytkownik "Lordvoodoo" snipped-for-privacy@yahoo.com napisa³ w wiadomo¶ci news:ecp4d9$6j4$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Reply to
Lordvoodoo
Lordvoodoo napisał(a):
Sam jestem mocno poczatkujacy ale ,kupowanie aparatury bez komputera jest słabym pomysłem, jako pierwszą aparaturę kupiłem flasha 5x z odbiornikei m za 370 zł i szybko doceniłem pamięć na 5 modeli i możliwość ustawienia trymerów osobno dla każdego modelu dla początkujacego to duże ułatwienie, nie wiem jakiej wielkości są serwa ale jesli są wieksze niż 13gram to tez za bardzo sie nie przydadzą jesli będziesz chciał latać elektrykami a to w tej chwili chyba najtańsza droga do latania z silnikiem.
Reply to
attyla
Mo¿e napisz co¶ wiêcej chociazby to czym w przysz³o¶ci zamierzasz lataæ. Bo je¿eli maja to byc elektryki to inwestowanie w serwa standard to pora¿ka. Na pewno Tobie siê nie przydadz±, a po co kupowaæ cos co siê nie przyda. Je¿eli natomiast planujesz ulotnic sie spalin± to serwa standard sa jak najbardziej na miejscu. My¶le ¿e ta cena jak na ca³y zestaw nie jest duza jednak na Twoim miejscu zainwestowa³bym od razu w aparaturke komputerow±, np. wspomniany ju¿ hitec flash 5x. Cena aparaturki z odbornikiem bêdzie ciut wyzsza ale za to po jednym sezonie nie bedziesz sie zastanawial nad zmiana nadajnika.
pzdr Switch'ak
Reply to
Switch'ak
Janusz napisał(a):
A jesteś zainteresowany kupnem?? Własnie walczę z myślą aby go sprzedać, mam heli a nie mam we flashu programu heli... Może wystawię go na allegro, skoro jest zainteresowanie.. :) Albo ktoś do mnie napisze marcelik malpa gmail.com
Pozdrawiam Marcin
Reply to
marcelik