Sanwa VANGUARD 6

Witam !
Chciałem szanowne grono uzytkownikow sprzetu latajacego poprosic o kilka slow komentarzu do zakupu jakiego wlasnie dokonalem. Mianowicie jestem
poczatkujacym pilotem i mam nadzieje moj zaped nie oslabnie o kilku dniach. Zakupilem aparature Sanwa VANGUARD 6, pasmo 35, z krysztalami w nadajniku i odbiorniku, 6 kanalowy odbiornik, aku (brak danych jak narazie) z ladowarka, 3x102 serva. Co wazniejsze z tego co sie orientuje jest mozliwosc podlaczenia w trybie trener - uczen i do komputera. Wyzej wymieniony sprzet w nienagannym stanie zakupilem za ok 340 zl. Jesli wg szanownej braci to zly wybow / zla cena prosze o rade poniewaz moge jeszcze zrezygnowac.
Pozdrawiam / Michał
Sprostowanie, model to dokładnie Vanguard VG6DR

dniach.
ladowarka,
sprzet
zly
Lordvoodoo napisał(a):

Sam jestem mocno poczatkujacy ale ,kupowanie aparatury bez komputera jest słabym pomysłem, jako pierwszą aparaturę kupiłem flasha 5x z odbiornikei m za 370 zł i szybko doceniłem pamięć na 5 modeli i możliwość ustawienia trymerów osobno dla każdego modelu dla początkujacego to duże ułatwienie, nie wiem jakiej wielkości są serwa ale jesli są wieksze niż 13gram to tez za bardzo sie nie przydadzą jesli będziesz chciał latać elektrykami a to w tej chwili chyba najtańsza droga do latania z silnikiem.
Gdzie kupiłeś Flasha5x ??!!
Janusz napisał(a):

uzywany od kolegi :)
Janusz napisa(a):

A jeste zainteresowany kupnem?? Wasnie walcz z myl aby go sprzeda, mam heli a nie mam we flashu programu heli... Moe wystawi go na allegro, skoro jest zainteresowanie.. :) Albo kto do mnie napisze marcelik malpa gmail.com
Pozdrawiam Marcin

Może napisz coś więcej chociazby to czym w przyszłości zamierzasz latać. Bo jeżeli maja to byc elektryki to inwestowanie w serwa standard to porażka. Na pewno Tobie się nie przydadzą, a po co kupować cos co się nie przyda. Jeżeli natomiast planujesz ulotnic sie spaliną to serwa standard sa jak najbardziej na miejscu. Myśle że ta cena jak na cały zestaw nie jest duza jednak na Twoim miejscu zainwestowałbym od razu w aparaturke komputerową, np. wspomniany już hitec flash 5x. Cena aparaturki z odbornikiem będzie ciut wyzsza ale za to po jednym sezonie nie bedziesz sie zastanawial nad zmiana nadajnika.
pzdr Switch'ak