Servo Recorder

Czy spotkał się ktoś z czymś takim http://www.servocity.com/html/4_servo_recorder.html w Polsce. Jakiś dystrybutor, sprzedawca. Potrzebne mi jest jak powietrze do oddychania a
kupowanie daleko jakiś mi się nie uśmiecha. Rejestracja, płacenie i czekanie nie dla mnie.

W dniu 2012-07-14 22:56, kogutek pisze:

Widziałem podobną funkcjonalność w aparaturze Turnigy 9x z alternatywnym oprogramowaniem Radioclone. Gdybyś przypadkiem dysponował taką aparaturą to opis jest w manualu Radioclone.

Nie ta droga. Potrzebuję rejestrator funkcjonujący jak ten z linku.

napisał(a):

https://www.paypal-marketing.pl/klienci_indywidualni /
nie masz wyjscia , ja zalozylem konto w 5 minut, zaplacilem mam dzis zamowienie. Zrob cos nowego!

Masz `rację. Tak zrobię. dzięki.