Specyfik pod folię

Nie mam wielkiego doświadczenia w pokrywaniu folią konstrukcji modeli ale przyszło mi oklejać model gdzie fragmentami folia (Oratex) musi być przyklejona do powierzchni niechłonnej tzn .pokrytej tkaniną szklaną na epoxydzie. Może ktoś z kolegów zna nazwę specyfiku (o ile jest taki specyfik) do gruntowania powierzchni niechłonnej przed przyklejeniem folii. Balsaloc raczej się nie nadaje wg.sprzedawcy ze sklepu modelarskiego .

Reply to
Roman B

polecam specyfik PRYMOL do dostania w RIKU po 19.00zł Jest to płyn zwiększający adhezję materiałów..Pozwala pokrywać nawet metalowe elementy foliami Pozdrawiam RAPIER

armania

Dziękuję za precyzyjna odpowiedź . rapier to b.precyzyjna broń........

Reply to
Roman B