Studenci MEL poszukiwani

Pilnie poszukujemy studentów MEL, szczególnie tych, którzy także
są obecni na Forum PWM - to dość ważne dla PWM.
Bić nie będziemy ;o)
Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski
Czesc Peter 'Mikolaj' Mikolajski snipped-for-privacy@coz.spamers.are.stupid> napisał (a):
Tylko studenci? Absolwenci odpadaja ? ;-P Wojtek
Reply to
Wojciech Michalik
Ke'dem guerfel "Wojciech Michalik" snipped-for-privacy@gazeta.pl ihn news:bnjlct$4p5$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo
Absolwentów też bardzo chętnie zagospodarujemy, ale zdecydowanie najbardziej potrzebni są aktualni czynni studenci :o)
Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski
U¿ytkownik "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" snipped-for-privacy@coz.spamers.are.stupid> napisa³ w wiadomo¶ci news:Xns9421C1D175878Doaba.olval.thru@127.0.0.1...
Ok - bez bicia to zglaszam sie ja :)
Reply to
PJ
Witam! ********
Ciesze sie ze sie zglosiles. ;o)
Staramy sie zrobic mala statystyke ile osob jest, bac bylo zwiazanych z MELem, ciekawi jestesmy ile osob z wyksztalcenia jest zwiazanych z lotnictwem. ;o)
Reply to
Mariusz Pulkowski
To z MELem czy z lotnictwem? Bo jest jeszcze co¶ takiego, jak lotnictwo wojskowe i sprawy wokó³ niego. No a to ju¿ chyba nie MELu. To ja bym te¿ siê poczuwa³ do pewnych zwi±zków...
Reply to
Wojciech Komorniczak
Ke'dem guerfel "Wojciech Komorniczak" <w snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> ihn news:bnk2kc$okc$ snipped-for-privacy@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo
Na razie z MELem, ale resztą też nie pogardzimy :o)
Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski
Peter 'Mikolaj' Mikolajski napisał:
Jestem absolwentem (od dość dawna).
Wojtek
Reply to
Wojciech Giemza
Czesc Wojciechu Wojciech Giemza snipped-for-privacy@ai.com.pl> napisał(a):
Nie zalewaj. To tak jak ja. ;-PPPP
Wojtek
Reply to
Wojciech Michalik
"Peter 'Mikolaj' Mikolajski" snipped-for-privacy@coz.spamers.are.stupid> wrote in message news:Xns9421B6EAC76C4Doaba.olval.thru@127.0.0.1...
Jak TAKIE nazwiska sie pojawiaja, to ja sie ukrywac nie bede MEL98 Pozdro Marcin Szender
Reply to
Marcin Szender
Witam! *******
Super to zbiera sie coraz wieksze grono. A tak swoja droga ciekawi mnie, jak postrzegacie PWM, grupe czy forum. Mam tu na mysli relacje uczelnia a PWM, czym jest Wasze uczestnictwo .?
Odpowiedzi moga byc wielce ciekawe ;oD
Reply to
Mariusz Pulkowski
Rzek³bym nawet, ¿e PRz (Politechnika Rzeszowska) jest równie¿ lekko zwi±zana z lotnictwem.
Reply to
Jacek Borowski
Ke'dem guerfel "Jacek Borowski" snipped-for-privacy@topsa.com.pl> ihn news:bnmpbp$ms7$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo
Wiem, wiem, pił^H^H znaczy znam kogoś stamtąd :o)
Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski
No tak Bieszczady, Nid¼wiedzie i te sprawy !
Reply to
Jacek Borowski
No, tak, tych z Politechniki Rz. mo¿esz tylko znaæ przez przypadek, bo tych z Melu w lotnictwie nie zosta³o sie ani jednego.
Reply to
Jacek Borowski
2003-10-27 17:58:13 >>>
No bywalo sie tam pare latek.
Kris
Reply to
Krzysztof
Witam MEiL '98 ale specjalnośc energetyka Marcin Piotrowski
Reply to
tyg303
U¿ytkownik snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl... > Witam > MEiL '98 ale specjalno¶c energetyka > Marcin Piotrowski > > -- > Wys³ano z serwisu OnetNiusy:
Mariusz Pulkowski
Witam! ********
Jak tak dalej poldzie to caly rocznik absolwentow 98 sie zglosi. ;o)
Reply to
Mariusz Pulkowski
No dobra... dla odmiany... aktualnie na MEiL-u
Pozdr.
Reply to
Krzysiek P.