Szukam pomysłu na nowy model

Witam wszystkich!
Po ostatniej katastrofie szukam pomysu na nowy model - motoszybowiec. Co mnie interesuje: 2-3m rozpitoci, konstrukcja laminat lub
styro+fornir skrzyda + kadub laminat. Aparature mam 5 kanalowa, wiec oddzielne klapy czy hamulce raczej odpadaja. Cenowo, zeby nie bylo straasznie drogo. Linki lub nazwy modeli mile widziane...:)
Pytam, bo nie znam aktualnych trendow, a moze ktos z Was zna fajny model /do kupienia/, ktory moglby mi polecic.
Pozdrawiam wszystkich Marcin
Czesc,
Jezeli to juz nie pierwszy model, to szczerze polecam konstrukcje Leszka Kwarcinskiego. Dokladnie 2 metry ma Falcon - pelny laminat. Pojemny kadlub, lata super. Uruchomienie do lotu to jakies 3h! Link do artykulu na jego temat: http://www.paradoxrc.republika.pl /
Jednak wiem, ze Pan Leszek pracuje juz nad platowcem 2.5m i to moze byc wielki przeboj, bo ta rozpietosc + jakosc + stopien prefabrykacji + model lotu, ale takze rozsadna cena to super polaczenie.
Kontakt do producenta: snipped-for-privacy@op.pl
Latalem rowniez z wielką przyjemnoscia modelami ArtHobby - od 1m (Bobolink) do 2.5m (Castor). To jednak - choc nie lubie tego okreslenia - szybowce "gazetowe". Obciazenie powierzchni <25g/dm2 powoduje, ze trzeba je oszczedzac przy silnym wietrze, ale gdy jest troche spokojniej, w zasadzie nie chca ladowac :-)
Konstrukcja styro+topola + kadlub laminat+rurka weglowa. Jakosc super, ale sporo roboty do uruchomienia.
Rzuc okiem na Serenity elektro.
Kontakt do producenta: www.arthobby.pl (Badz wyrozumialy w kontaktach telefonicznych, bo p. Dzik jest z kazdym rokiem coraz bardziej zblazowany radoscią produkcji wypychanej na zachod i daleki wschod, wiec Polakow traktuje z duzym przymruzeniem oka...)
Blejzyk przy Arthobby to chinska spycharka przy japonskiej saperce.
No a skoro wspomnialem o Chinach to tez jest nawal tego. Podobno fajnie lata OMEI, chyba z CMPRO.
Jakbys mial jakies pytania co do 2 pierwszysch producentow to wal.
Marcin
Witam wszystkich!
Po ostatniej katastrofie szukam pomysłu na nowy model - motoszybowiec. Co mnie interesuje: 2-3m rozpiętości, konstrukcja laminat lub styro+fornir skrzydła + kadłub laminat. Aparature mam 5 kanalowa, wiec oddzielne klapy czy hamulce raczej odpadaja. Cenowo, zeby nie bylo straasznie drogo. Linki lub nazwy modeli mile widziane...:)