Tasma mosiezna zakup

Z glebin modelarni ...
Witam serdecznie wszystkich.
Czy jest ktos kto mial by dostep do sklepow z metalami kolorowymi
w ktorych mozna by kubic blaszke mosiezna o grubosciach w granicach
0.06-0.12mm i pomogl by mi w nabyciu tega materalu?
Niestety gdzie nie udeze do hut czy hurtowni metalurgicznych to zakupy
wysylkowe zaczynaja sie od 10-2kg :/
Prosze o pomoc
Reply to
Marciu11 - Viper
Sklep Firmowy Huty Będzin S.A 42-500 Bedzin ul.Bema 14 telefon 032/2676411 Zadzwoń tam bo oni sprzedają detalicznie może Ci wyślą ile potrzebujesz sprzedaja na kg i średnio mosiądz kosztuje 27 zł/ za 1 kg
Reply to
Marian
Witam
Przyslij mi swój adres na priva oraz ile tego potrzebujesz (wymiary) i jaka grubosc - przysle Ci na adres domowy.
Pozdrawiam Krzysiek
----- Original Message ----- From: "Marciu11 - Viper" snipped-for-privacy@o2.pl To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Thursday, May 12, 2005 12:04 AM Subject: Tasma mosiezna zakup
Reply to
Krzysztof Kamienski
MV> Z glebin modelarni ...
MV> Witam serdecznie wszystkich. MV> Czy jest ktos kto mial by dostep do sklepow z metalami kolorowymi MV> w ktorych mozna by kubic blaszke mosiezna o grubosciach w granicach MV> 0.06-0.12mm i pomogl by mi w nabyciu tega materalu? MV> Niestety gdzie nie udeze do hut czy hurtowni metalurgicznych to zakupy MV> wysylkowe zaczynaja sie od 10-2kg :/
MV> Prosze o pomoc
Dzieki Wszystim za odzew i namiary. Teraz mam nadziejze ze coz z tego wypali.
Pozdrawiam serdecznie MarCiu
Reply to
Marciu11 - Viper