Tasma mosiezna zakup

Z glebin modelarni ...

Witam serdecznie wszystkich. Czy jest ktos kto mial by dostep do sklepow z metalami kolorowymi w ktorych mozna by kubic blaszke mosiezna o grubosciach w granicach

0.06-0.12mm i pomogl by mi w nabyciu tega materalu? Niestety gdzie nie udeze do hut czy hurtowni metalurgicznych to zakupy wysylkowe zaczynaja sie od 10-2kg :/

Prosze o pomoc

Reply to
Marciu11 - Viper

Sklep Firmowy Huty Będzin S.A

42-500 Bedzin ul.Bema 14 telefon 032/2676411 Zadzwoń tam bo oni sprzedają detalicznie może Ci wyślą ile potrzebujesz sprzedaja na kg i średnio mosiądz kosztuje 27 zł/ za 1 kg
Reply to
Marian

Witam

Przyslij mi swój adres na priva oraz ile tego potrzebujesz (wymiary) i jaka grubosc - przysle Ci na adres domowy.

Pozdrawiam Krzysiek

----- Original Message ----- From: "Marciu11 - Viper" snipped-for-privacy@o2.pl To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Thursday, May 12, 2005 12:04 AM Subject: Tasma mosiezna zakup

Reply to
Krzysztof Kamienski

MV> Z glebin modelarni ...

MV> Witam serdecznie wszystkich. MV> Czy jest ktos kto mial by dostep do sklepow z metalami kolorowymi MV> w ktorych mozna by kubic blaszke mosiezna o grubosciach w granicach MV> 0.06-0.12mm i pomogl by mi w nabyciu tega materalu? MV> Niestety gdzie nie udeze do hut czy hurtowni metalurgicznych to zakupy MV> wysylkowe zaczynaja sie od 10-2kg :/

MV> Prosze o pomoc

Dzieki Wszystim za odzew i namiary. Teraz mam nadziejze ze coz z tego wypali.

Pozdrawiam serdecznie MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper