upgrade strony - nowy deproniak

Dzisiaj na stronie

ęcia i opis nowego modelu DeproFun, o "zacięciu akrobacyjnym". Pochwaliłem się też nowymi możliwościami mojej aparaturki.

Serdecznie zapraszam!

Reply to
Jakub Witkowski

jestem pod wrażeniem, też jestem elektronikiem ale nie wpadłem aby budować samemu aparaturę, zwłaszcza że poważniejszą walkę z lutownicą zakończyłem 10 lat temu i nie wiedziałbym jak zaprogramować te scalaczki i nie do końca ten schemat jest mi czytelny. Proponuję zamiescić wiecej informacji, zdjeć, moze sie skuszę ?

Reply to
arsenel

Moje gratulacje co do modeli a szczegolnie co do Aparaturki w wersji Profi-Line =) Zes sie pewnie nameczyl z tym LCD i oprogramowaniem.

Reply to
Doman