Wycinanie elementów strumieniem wody

Cześć,

fajny wynalazek! ;-) Może zrewolucjonizować modelarstwo!!!

Piotr

Piotrp_de

| fajny wynalazek! ;-) Może zrewolucjonizować modelarstwo!!! No nie! Juz robie kompresor ;)

Reply to
Doman

Wiele lat temu świętej pamięci Kurek i Kamiński prezentowali taki wynalazek w swoim programie "Sonda". Sporo czasu minęło aby zastosować to w modelarstwie .

Reply to
Marecki

Użytkownik "Marecki" <mareckiUSUN snipped-for-privacy@icpnet.pl napisał w wiadomości news:c4gncl$kst$ snipped-for-privacy@topaz.icpnet.pl...

Ale tamto cudo cieło 13 cm szkła i woda była z domieszkami stałymi. Ciekaw jestem jaka ilość wody pozostanie w ciętej 9 mm balsie przy prędkości 1 mm/min.

Reply to
Pysiak

Użytkownik "Pysiak" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:c4gnud$scg$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Zgadza się ! :) O ile pamiętam cięli też metal , ale ta ich zabawka działała pod bardzo dużym ciśnieniem , a strumień wody był bardzo , bardzo cienki .

Pewnie nasiąknie jak gąbka :) Nie znam niemieckiego i nie czytałem tego artykułu , ale 1mm/min przy cieciu balsy to wydaje się być strasznie wolno . Czy ta "zabawka" jest wstanie przeciąć coś innego niż balse (sklejka, deseczka) a jeżeli tak to ile miesięcy to potrwa? :)

Reply to
Marecki

przypomne ze dzis jest 01.04.2004. Niezly kawal Piotrze!

Pozdrawiam Marcin

Reply to
Marcin vel Troll

Tak , podobnie jak styropian naładowany helem , który Piotr przedstawił na Forum ! :))) ale urządzenie pokazane w Sondzie nie miało nic wspólnego z dowcipem .

Reply to
Marecki

chlopaki co do waszych zartow jest wycinarka ktora tnie stal 5cm strumieniem wody i to nawet jakis ze 2 miesace temu bylo na dicowery

Reply to
marcin