Wy┼Ťwietlacz Duratrax ICE ??

Witam! mam pytanie do posiadaczy ładowarek Duratrax ICE. Mianowicie w swoim egzemplarzu mam taki efekt, żeprzy niskich temperaturach ( np tak jak teraz
na dworze 12 st. C ) przestaje dzia┼éa─ç wy┼Ťwietlacz LCD. Albo wog├│le nic si─Ö na nim nie pojawia, albo pojawiaj─ů si─Ö jakie┼Ť ┼Ťmieci. Czy kto┼Ť z Was spotka┼é si─Ö u siebie z podobnym problemem ??
Dzi─Öki!
--
Pozdrowienia!
Tomek